Monday, February 8th, 2010 at 13:29
Visited 2275 times, 2 so far today
Zenička policija u akciji
Piše: Hana Kazazović
Video: Rizah Halilkadić
Sinoć je nakon nakon košarkaškog meča prve ženske lige BiH Čelik – Željezničar policija imala svoj šou. Ne znam kako bi drugačije čovjek mogao nazvati njihovu akciju u kojoj su priveli novinara zeničkog dopisništva kakanjske televizije IC.
Detaljne informacije možete pročitati na Zenicablogu, tu imate i video. A isti video možete pogledati na linku dole, ili u gornejm desnom uglu na našoj stranici.
VIDEO “Milicija trenira strogoću”
Na sve ovo nemam komentar, samo mogu reći da me nakon ovakvih stvari uvijek malo više strah. Samo bih pitala ponovo – kako da čovjek povjeruje u to da će oni nekog zaštititi?
A prije mjesec dana su izdali svoj časopis “STOP” u kojem kažu da imaju za cilj Vratiti dostojanstvo policajcu. Moraću ga pročitati, volim humoristične časopise.
Slični postovi
Written by: zenicaonline
Filed Under: Aktuelno
Tags: policija Zenica
Trackback URL: http://zenica-online.com/2010/02/zenicka-policija-u-akciji/trackback/
Comments
Leave a reply
Ostavljanjem komentara slažete se sa pravilima korištenja.










Zenicani
February 8, 2010 at 14:09
Ne mogu da vjerujem svojim ocima u ovo sto vidim…
Mirsad Đulbic
February 8, 2010 at 14:49
Ma Enes je pravi!
Kasim (prvi tim)
February 8, 2010 at 23:36
Znate sta ljudi.Gledao sam ovaj snimak, koji nije sniman od pocetka, nego samo od momenta hapsenja.I sad svi osudjuju policiju kako je stroga i losa i kako nevalja.Medjutim.Vjerujem da onaj novinar nije bez razloga uhapsen.Sigurno su ovi imali dobar razlog za to, a mi vidjeli video samo prilikom hapsenja.Pa sad ispade, da je policija ovog uhvatila nasumice i odvela.Nemoze da radi ko sta hoce, i kako hoce.Imaju norme ponasanja i zna se zakon.Sta mislite, kad bi se ponasili, kako ko hoce.Pa vidite nereda na utakmicama i smrtnih slucajeva, a sta mislite da nema njih.Ja kad sam bio ljetos u Zenici, nisam mogao da vjerujem kako je ta policija na niskim granama.Za onih mjesec i po tamo sto sam bio, vidio sam nekoliko puta kako ljudi provociraju policiju.Cak ih nazivaju i pogrdnim imenima, pa im prijete a ovi nista.Nesmiju, jer ako intervenisu, izgubit ce posao.Jos ako se zamjere nekom jacem privatniku, ili kriminalcu, garan ih slijede sankcije uz otkaz.Pa vidite nedavno onaj mali Duvnjak sto je ubio policajca na duznosti, i pobjegao.Cak izjavljuje da nije kriv.ja nemam rijeci za sve ovo.Ovo je ogledalo drzave (ako je ima).U svakoj normalnoj drzavi, policija radi na ocuvanju i sprovodjenju zakona.Kod nas radi na ocuvanju radnog mjesta i sa velikim strahom intervenise, pa kad ovako nekog privedu, onda se pravi pompa.Ama ne moze radit ko sta hoce.I na utakmici ima sudija, i njegova je zadnja koja se mora postivat.Nekad i taj sudija omane, ali desava se i to je normalno.Znaci i ove momke mi moramo potivat, pa svidjalo se to nama ili ne.U svakom slucaju, ja bi policiji dao prednost.Sumnjam da su i ovde pogrijesili, ali treba se cuti i druga strana, pa donijeti osudu ili zakljucak.
neko
February 9, 2010 at 10:41
Ma daaaaaj bolan… pusti se te priče..
Imamo policiju koje se pošteni građani boje a kriminalci ismijavaju..
Nisam još doživio dan da mi je policija pomogla il’ valjala… al’ zato suprotnog jesam, uveliko…
Mislim da će se mnogi složiti.
Ja ovdje samo vidim preplašene ljude i policiju koja prosipa silu…
SANJIN
February 9, 2010 at 11:17
zovi ministra:)
mbdd
February 9, 2010 at 15:45
Ljudi nije ovako kako izgleda, priča je malo dublja i okrenuta u svoju korist, niko se ovako ne hapsi bez krivice. Nemojte prerano donositi zaključke, a pogotovo biti neukusno duhoviti kao što je autorica članka na kraju teksta bila.
Kasim (prvi tim)
February 9, 2010 at 15:47
Za “Neko”
Upravo imas krivo.Mi bas imamo policiju, koje se niko ne boji, i prema kojoj niko nema nikakav respekt.Ti na ovom video nigdje nisi vidio preplasene ljude kao sto kazes, vidis samo nekog ko se odupire privodjenju i on mora biti sankcionisan.Naravno, na adekvatan nacin.Ja odavno ne zivim u Zenici, ali dodjem svake godine.I ono sto vidim i cujem, to je za svaku osudu.Ljetos ja sjedim u nekoj kafani, a do mene dva balavca razgovaraju vrlo glasno.I jedan govori kako ce nekom policajcu *ebati majku ako ga jos jednom zaustavi.Kao sta ce on dzukela kaoji je obukao uniformu, i kako mu on moze nastimat da ga izbace sa posla.I jos nekih bljuvotina sam cuo, koje nisu za tekst.I sta reci.Dokle smo dosli sa zakonom i demokratijom.Sta bi bilo da nema policije.Ionako se cesto desavaju pljacke banaka, licne imovine, provale, otimacine i sad bi trebalo da policija sve to mirno posmatra i svakog zamoli da podje sa njima (ako zeli) .Nama treba da se vrati ona Titina milicija i da stvar bude kako treba.Ovako je sve kako ne valja.
Cyber Bosanka
February 9, 2010 at 16:40
@mbdd: Autorica clanka (to jest ja) ceka zapisnik o izvrsenoj provalnoj kradji dana 30. januara (subota), dakle vec vise od sedam dana. Ne cekam da policija uhvati lopova niti da mi nadje pokradenu robu – samo cekam obicni komad papira na kojem pise da mi je radnja obijena i koji mi treba. Juce je ista autorica isla u MUP pa nije nasla niti jednog inspektorada ga pita sta je sa zapisnikom. Umjesto toga sam gledala video snimak kako policija privodi novinara na nacin na koji nisam vidjela da su ikad uradili sa nekim narkomanom, ili nekim drugim problematicnim licima u gradu.
I nisam uopste duhovita nego razocarana. Mozda je jedino rjesenje da i sama napravim neki belaj pa da policija privede mene licno – tako mozda dodjem u mogucnost da na licu mjesta u MUP-u poganjam i svoj zapisnik?
ADZ
February 9, 2010 at 16:57
pokusajmo radi Kasima i drugih postaviti ovako stvari – ja sam novinar – prekrsio sam zakon, time sto sam narusio JRM (posto vjerujem da medju autorima nekih komentara sigurno ima policajaca, pa znaju sta je JRM bez dodatnog pojasnjavanja).
Pitam – je li ONO nacin da me se privede?
Kazete – opuirao se hapsenju? Da li ste IKADA, osim u Rumuniji za vrijeme Causeskua, Srbiji za vrijeme Milosevica ili da ne nabrajam dalje, culi da je policija uhapsila novinara za vrijeme kad je obavljao svoj zadatak? Propisno ih upozorio da je novinar i ponudio akreditaciju na uvid?
Nemojte siriti pricu o uzrocima, posljedicama, ko je kome sta kazao, samo mi odgovorite – JA, NOVINAR, vidim d anesto nije ok i pridjem predstavniku zakona i to kazem – on zbog toga sto sam kazao trazi od mene identifikaciju i ja je nudim? I ?
SAMO od VAS trazim da ne izlazite u sirinu, dubinu, da trazite izgovore. GLEDAO SAM SVOJIM OCIMA kad privode osumnjicene za ubistvo i kazu im, gospodine, hocete li krenuti sa nama? I ? ako pocne bjezat, lomi kosti…dakle, u pravu ste…ovdje je jednostavno preskoceno “nekoliko stepenica”. DA, odmah cu vam odgovoriti – i ja bih se OPIRAO HAPSENJU ako smatram da me na zadatku NE SMIJE uhapsiti policija, nakon sto im kazem da radim svoj posao. KOLEGI DRINI predlazem sljedeci put da odmah ukljuci kameru, snimi kao NARODNA MILICIJA psuje bogove, gromove, hoce da “prostre o pod” i lijepo to publikuje..bez da se petlja.
INACE,najbolji dokumentarci SURVIVAL-OPASTANAK su kad se snimatlj ne mijesa dok zvijeri djeluju. Ja licno sad cu loviti prvi naredni veci gaf, kao sto to mnogi rade prema novinarima,trazeci jel veliko ili malo slovo, te ocijenjujuci citav zivotni put jednog novinara prema tome jel napisao Č ili Ć. E gospodo, naviknite se da nema nedodirljivih, bili oni novinari, policajci, predsjednici. SAMO BIH ZAMOLIO da mi se odgovori na pitanja sa pocetka posta.
Kasim (prvi tim)
February 9, 2010 at 19:00
Eto, ispade ja sad “Crna ovca”.Da ne bude nesporazuma na relaciji Ja-Ostali, samo da kazem nesto o svemu ovom.Ja nikad nisam imao nesporazuma sa zakonom u Zenici, a zivio sam 45 godina.Takodje ni ovde u Americi.Obisao sam pola svijeta i svasta vidio, i nikad nisam dosao u situaciju da budem isprovociran ili da sam ja nekog omalovazio.Dobro…….bilo je svega u zivotu, ali sve je to prolaz i normalan zivot.Za ovog novinara se digla tolika hampa, da ja to nisam jos vidio.Citam danas i kod Dzonlica, u Avazu, u Oslobodjenju, San-u i svim novinama koje otvorim, kako je uhapsen novinar u Zenici itd.Nisam danas otvarao Newyork-Times, jer vjerujem da cu i tamo naci isti naslov.Ja neznam sta bi sad javnot htjela od ove policije.To su svi momci koji su zavrsili najmanje tehnicku skolu.Prosli sve testove inteligencije, znanja, ponasanja i sveg ostalog sto je u duhu tog posla.Nisu stranacki ni vjerski opredjeljeni, a mi smo ih izabrali na demokratski nacin, i povjerili im dati posao.Sta sad treba.Ako oni, ili pojedinci to ne rade kako treba, slijede sankcije.Ne moze se na osnovu pojedinca davati misljenje o cjelini ili grupi.Opet kazem da ne vjerujem da je ova policja bez veze ovog privela.Vjerovatno nije imao pravo da bude tu, i morao je da napusti prostor.Posto nije htio, i opirao se, oni su morali ovako da djeluju.Ovdje u Americi postoji zakon koji kaze, da se svako aktivno ili pasivno ponasanje prema policiji kaznjava sa pocetnih tri(3) godine zatvora.Pa izvoli.Postoji zakon, postoji sud, pa dokazi.Za ovako odupiranje u Americi, ovaj bi sigurno bio Teziran (El. pistolj) i bio bi priveden, a ne da on nekog zove da snima, da zove ministra ili vec nekog.
Ovim tekstom, ja ne osporavam ovog novinara, mozda je covjek i u pravu, ali sumnjam da ce ga neko iz cista mira hapsiti, i to bez razloga.Kao sto sam vec rekao, ja vec duze vrijeme nisam tamo.Ali redovno pratim desavanja tu i okolo.Koliko vidim, tamo je sad raj za kriminalce i siledzije.Zakon omeksao, policija nije ni “P” od zakona, pa se radi ko sta hoce.Vidim prijeti se i sudijama, optuzeni provociraju i sud i sudije, prijeti se policiji koja nema vlast u rukama.Eto nedavno je ubijen policajac, a cini mi se da ce ova vijest o ovom hapsenju, biti aktuelnija od ubistva.Pa, ako je tako, hajde odmah da mijenjamo vlast, a sa njima i policiju, jer je oni postavljaju.
I na kraju sta reci.Nesto kontam, sta da je ovaj uhapseni bio RUDAR, ili neki Zeljezarac, ne bi bilo nista.Jednostavno bio bi priveden i sankcionisan.Ne bi bilo nikakvih novinskih izvjestaja ni komentara.A posto je novinar, (a oni su zasticeniji od medvjeda) sad tu nesto ne stima.
U svakom slucaju ja prednost dajem policiji.Da ako mogu i ovo malo zakona sprovedu u djelo.Pa ako neko nekad i pogrijesi, i to je posao radi se.
ADZ
February 9, 2010 at 19:59
…e moj Kasime, prvo, niste Vi crna ovca. Drugo,raspitajte se kako su zasticeni novinari u SAD,gdje zivite. Trece,sva poenta, jer mi opet niste odgovorili,jeste u tome sto se covjek identificirao kao NOVINAR. Dakle,nije rudar,nije zeljezarac. Oni odrade svoju osmicu i kuci.Novinari su to 24h,te ne traze povlastice,nego samo da se primjeni Zakon,koji kaze da novinar prati,promatra i nadgleda pravilan rad policije,te ima pravo ukazati ako neko radi pogresno,nezakonito.Ponovicu,ima istraga,ali neutralna,jer vjerujem i kad bi novinari vodili istragu,kolega bi odmah bo prav,a policajac kriv.Ovako,presudice policajci,policajcu,tako da se i rezultat zna.
ceca
February 9, 2010 at 22:53
Da li je dovoljno pokazati novinarsku iskaznicu, pa da te službeno lice (policajac) identifikuje? Ako je tako, nećemo onda vaditi lične karte, dovoljne su nam iskaznice!? Kasime (prvi tim), ovaj put sam bliža tvom razmišljanju i živim u nadi da ćemo jednog dana u našoj dragoj BiH pred zakonom biti svi jednaki (i novinari i rudari …).Za sada izgleda da vladaju oni što su malo jednakiji..
koks
February 10, 2010 at 01:26
kakvi ba novinari? sve su to priučeni izvještači.
koji izveštavaju izveštaj svakoga dana – što bi reko voodoo popeye.
pa je tako na skupovima građana umjesto 200, 2000 ljudi.
na koncertima je umjesto 1000, 5000 ljudi.
hajd što nisu dobri s matematikom. nije bitno. voli narod velike brojeve.
ali valjda bi sa gramatikom i pravopisom trebali biti na ti.
ali njima je i “zavrćanje” ruku OK.
evo, jučer se novinarka FTV naštimala na sred puta prema Gornjoj Maoči. i sva važna kaže u kameru: Nažalost (zbog snijega) do Gornje Maoče danas je nemoguće “UZAĆ”.
A traže da se plati pretplata.
e pa na tom snimku (u sklopu priloga) lijepo se vidi kako policija na punktu prema G. Maoči, legitimiše novinarku i cijelu ekipu. i pogodite kako se oni legitimišu?
prilaganjem lične karte. nikakve press iskaznice.
iskaznicu svako sebi može otprintat i glumit novinara. nema univerzalne press iskaznice. zar ne?
“novinari” moji. pisati o događajima, i onome što se desilo ne znači biti novinar.
novinari istražuju, novinari su kritični. i samokritični.
ne brane “kolege” samo zato što su “novinari”.
i na kraju: i policajci su ovdje bili na poslu.
ne dati policajcu ličnu kartu na pregled kad ti on to traži je prekršaj. i to je direktno ometanje njegovog radnog zadatka. vjerovali ili ne.
pitanje za kviz: kome ćeš se morati odazvati: novinaru koji ti sa press karticom na ulici postavi pitanje u sklopu tv ankete ili policajcu sa značkom koji te zaustavi i pita te da mu daš ličnu kartu?
Mirsad Đulbic
February 10, 2010 at 12:14
Vrlo zanimljive diskusije. Uživam čitati ih. Malo sam prošnjuhao i našao interesantne stvari. Postoji nekoliko udruženja novinara. Krovno je “BH novinari”, ali u članstvu tog udruženja nisu svi novinari, nego tek cca 35%. Mnoge novinske, radijske i TV kuće faktički ne dozvoljavaju svojim zaposlenicima da budu članovi tog i drugih udruženja. Ovo se može kazati i “ne gledaju blagonaklono”.
E, sada broj novinara. Nisam vjerovao, kada sam dobio pretpostavljeni broj, jer niko faktički nezna pravi broj novinara. Skoro kao i policajaca. Zenica ima pretpostavljeni broj od 52 novinara. Najviše ih je u RTV Zenica.
Kada su u pitanju novinarske iskaznice, uglavnom ih izdaju oni kod koga su novinari zaposleni, a članovi udruženja “BH novinari” imaju svoje. To udruženje ima u članstvu 670 novinara iz BiH, odnosno tri udruženja iz Sarajeva, Mostara i Banje Luke. Iz Zenice ih je 13, od čega neki nisu više aktivni. Dakle?!
a alic
February 10, 2010 at 17:06
Ma nemate vi pojma svi zajedno, niti ovi što se predstavljaju kao novinari niti ovi što objašnjavalu kakvi bi novinari trebali biti.Nije baš prijatno a kamoli sigurno opirati se policiji kad su pravi problemi u pitanju a ne jedno obično legitimisanje.Volio bih da vam mogu dočarati događaje gdje niko nikoga ne gleda nego samo udri pa se tu opiri svako jedva čeka da razbije novinare i policija i civili.A kakva je mediska situacija govori i to da je AVAZ najčešći izvor informacija.
mbdd
February 10, 2010 at 17:18
Dotični gospodin nije dozvolio policiji da rade svoj posao, tj. ometao ih je prilikom obavljanja posla, da bi nakon toga odbio dati ličnu kartu na uvid, nego im je davao iskaznicu koja mu je bila u džepu, a ne tamo gdje treba. Logičan slijed događaja se desio, budimo realni, ne osuđujmo nikog slijedeći predrasude. To što autorica teksta čeka papir 7 dana i ne nalazi inspektore mislim da je administrativni propust, koji nema veze sa člankom.
A.B.
February 10, 2010 at 17:38
Novinari su postali rak rana nasega drustva , pozivaju se na slobodu govora , to vishe nije postala sloboda govora vec sloboda da se laze . Evo danas je izasla snimka od MUP-a na kojoj se lijepo vidi sta je novinar uradio samo corav covjek ne vidi da se novinar zeli uplitati u posao policije … Pitam se zasto bi novinar bio amnestiran od bilo kojeg zakona i propisa !? Vecina stvari novinari prikazu onako kako njima odgovara i izvlace iz konteksta , traze senzacije i tamo gdje ih nema sude otuzuju i presudjuju prije nego sto covjek uspije da donese bilo kakav sud , jer kada senzualno objave vijest i zalijepe ti etiketu , to je isto kao da bace veliki jastuk pun perja sa lamele , koliko se ti god trudio da pokupis to perije nikad neces uspjeti u tome , tako je isto sa demantijem . Zato svaku novinarsku informaciju , treba uzimati sa rezevom ,bar do se ne cuje druga strana … jer svaka medalja ima dvije strane …
ADZ
February 10, 2010 at 18:44
nisam znao da policija uziva ovoliku podrsku. super,vjerujmo u ovu drzavu.Samo gdje su oni silni pljuvaci po svemu sto radi ta ista policija.Novinari svoju vjeru u policiju pokazuju svakog dana iduci s policijom,pratecci njihov rad,pisuci jako afirmativno o njima.Nazalost,CITAOCI,GLEDAOCI,pamte kad covjek ujede psa, a ne…
razne cece,mbdd i sl. trebali bi da poznaju zakone.Upravo na presici na koju se pozivate JASNO je receno od strane policijskih zvanicnika da je akreditacija jedina identifikacija kojom se razlikuje osoba A i osoba B-novinar.Nikakva licna karra ovog svijeta ne moze pomoci da se pomenuti sa snimka nadju u ovom prostoru. KRENITE kroz sluzbeni ulaz u Arenu s licnom,pa cemo vidjet dokle cete proci.Onda krenite s akreditacijom press-a i onda komentirajte.Naravno,svako u ovoj drzavi je novinar,policajac,politicar. Dovoljno je imati samo tastaturu i opali.
a alicu i slicnim porucujem da hvala Bogu u ovoj drzavi jos ne stoje i odredjuju ko ce i sta citati.Kad zaradis postenu svoju narednu 1 KM,na traficci odluci sta ces citati.Kad kazes avaz ustaani,jer 600 ljudi zaradjuje hljeb od te firme.Naravno,sad ces pricat price o seljacima,prrimitivcima i turbo folku,sto vise govori o Tebi i Takvim kao Ti. Na kraju,nemate pojma sta govori snimak – pogledajte, pa pricajte. Govorite o dvije strane-u svim objavljenim tekstovima o ovom slucaju bile su dvije strane. Dakle,ili ne znate citati ili svoj subjektivitet pripisujete drugima.
a alic
February 10, 2010 at 19:21
Eto dokaza koliko novinari nemaju pojma šta govore i pišu to što 600 ljudi zarađuje hljeb u AVAZU je toliko nevažno ako govorimo o kvalitetnom izvještavanju pošto je u AVAZU najčitanija rubrika crna hronika , uslikane s. nesreće i kad se neki jadnik baci pod voz a vi to objavite zajedno sa slikama.Treba vam oduzeti akreditacije jer vam služe samo da bi ste džaba ulazili na sve događaje i na osnovu toga kakve poklone dobijete tako i pisali (tj guzovača)Što ne uradiš nešto po čemu ćeš biti prepoznatljiv a ne da braniš KOLEGU koji nepoštuje policiju a u pomoć priziva ministra iste istitucije.
ADZ
February 10, 2010 at 19:54
kakve veze ima koja je rubrika najčitanija u nekoj novini, TV? pa to ovisi o čitaocima, gledaocima! Šta je najčitanije ovdje? Ono što se POSJETIOCIMA najviše svidja. Ne znam cim se Vi bavite dragi “a alic”, ali ocigledno da nistee nos provirili dalje od vaseg stubista. Uzmite medije u susjednim,zapadnim,dalekozapadnim zemljama.Svi objavljuju “u par grama” isto ili slicno. Uostalom,kad me vec vucete za “tastaturu”,u novini o kojoj govorite C.Hronika zauzima 2-3 stranice, od 92-128 stranica. Ako izuzmemo reklame,smrtovnice,oglase,RTV program,naslovnicu i zadnju stranicu(na kojoj takodje imate txt),u danasnjem Avazu imate jos 38 stranica tekstova! I ? Sta Vi primjetite? Sta citate? Sta gledate? Svakog ddana dragi “a alicu” imate tri stranice biznisa,no,svi cete “lajati” na Crrnu,komentirati Crrnu,tracati Crnu..Jeste li ikad culi sebe da komentiraate novi pogon, novi poslovni poduhvat? Neee,onda pljujete,govorite o kriminalcima,sprezi,prevarama,nezakonitostima,pravite Crnu H. i gdje je nema! O mojoj prepoznatljivosti zaista ne zelim raspravljati sa nekim ko sebi uzima za pravo da idnetifikuje jednu profesiju sa gluposcu o “kakve poklone dobijete”…mozda je to vas stil rada, ali ponovicu za kraj, jer se bavim necim “neprepoznatljivim” sto sse zove Zenicablog u ovom trenu, – jaki su ovi internet borci…kako rece jedan komentator malo gore… ako imate saznanja, bujrum,otidjite prijavite u policiju,ne optuzujte kao posljednji aanonimni balavac,jer i ovo sto velite dovoljno je za prijavu da posjedujete odredjena saznanja,a neprijavvljivanje kriminala je kriminal.Kad cete se vec “hvatati” za zakonske odredbe. Fuj x3,rece jedan kolega.
ceca
February 10, 2010 at 20:09
za a alica malo je pretenciozno reći da “mi koji diskutujemo” ne znamo kakvi bi novinari trebali biti. Ja mogu reći da me je othranio “novinarski” kruh i živjela sam pored novinara 36 godina, pa smatram da sam dovoljno “potkovana” da razmijenim mišljenje sa ostalima.
I dalje smatram da ćemo prosperirati samo kada svak bude radio svoj i uvažavao tuđi posao. Što se tiče dnevnih glasila iliti avaza, e tu sam za demokratiju i pravo izbora. A to u mom slučaju sigurno nije avaz.
ADZ
February 10, 2010 at 20:32
@ceca,to je Vas izbor i kao takvu osobu, sa ovakvim promisljanjima i stavovima,mada se vjerovatno ne znamo,izuzetno cijenim.Nekim “strucnjacima” ste pokazali sta znaci kultura dijaloga.Cestitam Vam od srca. Potpisujem sve osim posljednje rečenice. Hvala još jednom i vjerujem da bi se sa više ovakvog dijaloga situacija u gradu,državi, umnogome poboljšala.
A.B.
February 10, 2010 at 20:38
pa to je novina u kojoj je jedino vremenska prognoza tacna
i horoskom ponekad
hahahah
… ljudi mir … ovo je samo diskusija nema potrebe za potezanjem teskih rijeci … komunikacija … hello … sve je stvar percepcije i licnog misljenja … zato bez ljutnje …
a alic
February 10, 2010 at 20:45
Ima veze koja je najčitanija rubrika nekih novina i koja je emisija najgledanija na nekoj TV stanici i to puno a vi bi trebali malo promoliti nos u ove zemlje o kojima govorite jer nikada nisam vidio da ste napisali nešto što je izvan općine Zenica.Kao i većina medija naučili ste samo da sami sebi pravite reklamu tako da to radite i ovaj put pa nebi bilo loše da platite koju markicu i ovom blogu.Znate vi mladiću ADZ o kakvim ja poklonima i kesama kao i večerama ja govorim jer je to način rada lokalnih novinara.I još o tom Zenicablogu zašto je pokretanje još jednog (zenica-online)bloga vas onda toliko razljutila jel vi možda imate ekskluzivno pravo na izvještavanje iz Zenice?I nisam mislio da napišem ko sam i šta radim jer sam mislio da je dovoljno a alic,ja sam onaj alic što je proteklih 16 g. proveo radeći ze dvije najjače novinske agencije AP i REUTERS pa se sad malko stidi.
ADZ
February 10, 2010 at 21:08
pa mladicu,onda ste Vi vjerovatno jedan od posljednjih koji bi mogli reci nesto o radu zenickih novinara.Citiracu Vas (pozar,DP skladiste,prije par jutara)-ma moze se prodat samo krv,sex,nasilje,koga interesuju fine price.Upravo to sto ste naveli,a nisam ni sumnjao od pocetke o kome se radi,ste zaradili svaku mrvvu svog kruha na senzacijama,blacenju,vehabijama,krezavim zenama,pokrivenim studneticama,bla,bla.Kako rece jedan Vas kolega-mogu prodat samo zlo,lose stvari.E vidite,maximalno 20 posto mojih tekstova su “crni”po toj definiciji.To sto iza Vas nije ostalo nikakvog traga u tim agencijama,a neki mladdji,brzi,strucniji,danas su na sceni,Vas je problem.Neekad Vam je valjao Avaz,koliko se sjecam.Ne bih sad da citiram misljenje nekih svjetski priznatih kolega o Vama,ovo nije tema.Ja sam hvala bogu,napisao mnogo toga i van Zenice,BiH,ali Vi velite da ne citate nikakve novine,O radu lokalnih kolega,cak ni ja koji svaki dan provodim sa njima,ne bih se usudio pisati na takav nacin.No,vi svjetski fotoreporteru,napravite ekskluzivu. Neemojte dopustiti da Vas ljudi ocjenjuju kao ono neki dan u Carsiji.
p.s. u Vezi Zenica Online.Pitajte autore,za koje tvrdite da su Vam prijatelji,kako smo komunicirali prije,u toku stasanja ovog projekta,kao i jucer,danas. I nemojte molim Vas trositi vrijeme na to da objasnjavate popu njegovom,a caru njegov posao.Bavite se svojim poslom,stagod trenutno radite. Kako to prelijepo CECA rece maloprije,izvolite,medijsko nebo je tako veliko d aima mjesta za sve.Dokazite se,pokazite.Svoju sujetu sto je neko drugi bolji,brzi,jaci,veci,lijecite,jer se granici sa bolescu.Nemojte brinuti tudje brige,pogotovo ne o odnosu mene i mojih dragih kolega iz ZenicaOnLine. Kraj.
zenicaonline
February 10, 2010 at 21:20
Pozdrav svima. Mi se takodje nadamo da je ovdje kraj ove prepis(r)ke. Obojicu kolega iznimno cijenimo (a posebno Alica koji je uradio mnogo za nas portal) i ne zelimo da nas portal bude mjesto gdje dolazi do ovakvih konfrontacija. Vasa prepirka je odavno prevazisla temu i zalazi u domen licne prirode a od samog pocetka nas je stav da takve komentare ne pustamo. Molimo vas da shvatite da ovo nije nista licno ali ponavljamo da ovakve prepirke nikome ne donose dobro. Nadamo se da razumijete nas stav. Srdacan pozdrav! Damir i Hana
koks
February 10, 2010 at 21:25
i evo ga sada: ADZ ponovo jase.
u samo njemu svojstvenom stilu “oblati drugog kako najbolje umijes i znas”.
ADZ uvijek ide prvi.
ADZ
February 10, 2010 at 21:52
da,od teme se otislo kad se pocele spominjati NEKE novine, rad novinara,portali i jos neke stvari kojima uopce nije ovdje mjesto. Naravno,vrlo postujem uratke kolege A ALICA, ali napisati da novinari vole senzacije,te stete time zajednici,a godinama raditi upravo to, licemjerno je.I to napisati o nekome sa kim si radio.
Danas su novinari, kakvi su takvi, postavili cca 10 pitanja na presici. Nisu dobili nijedan odgovor,osim lekcija da su povrijedili neciju sujetu. Tako isto veceras. Najlakse je pljuvati,samo za to napisite uzgred i poneki argument,ne bi bilo naodmet.
a alic
February 10, 2010 at 22:44
“Rad” novinara je bila i ostala tema što se mene tiče a ne primitivni i lični utisci pojedinaca.Ja bih volio da ste ADZ napisali šta ste vi u svom radnom vijeku napisali ali eto pročitasmo o meni i mojim radovima.Crna hronika je jedno a izvještavanje drugo.Ja sam sarađivao i sa AVAZ-om i sarađivat ću sa svakim ko plati za moje fotografije to je nešto normalno.I sami ste potvrdili da sam upućen u rad novinara pa odatle i moj komentar na događaje iz Arene i ponašanje novinara.A i ove lične uvrede na moj račun pokazuju ko se sve bavi ovim poslom. Ja nemam pojma kako to ja štetim zajednici i kojoj to,sreća da imamo vas ADZ i zajednica je mirna.Vi ste ti koji pljujete bez argumenata,i da ne zaboravim radujem se tim mlađim i stručnijim (vjerovatno mislite u odnosu na mene) ali to moraju pokazati na terenu a ne da takvi kao vi pišete o njma da bi dobili koju fotografiju.HVALA
koks
February 10, 2010 at 23:26
i nakon sto shvati da je pretjerao novinar cijelu pricu obicno pokusava upakovati u celofan na kojem pise: “naravno,vrlo postujem uratke kolege A ALICA” ili nesto slicno.
nevezano za to, vratio bih se na danasnje “novinare”.
prije svega vazno je znati razliku izmedju novinara i dopisnika.
čini mi se da 80% tekstova dopisnika (da, da, to je prava rijec za ovdje pomenute novinare) čine informacije iz policijskih biltena, press službi raznih institucija (opcinskih i kantonalnih) i tako to.
tekst je jedno.
dopis je drugo.
dopisivati se moze i sa srednjom skolom. uz diktafon i fotoaparat cine se cuda.
pisati tesktove je nesto sasvim drugo. to rade neki drugi, bh i zenickoj javnosti nazalost nepoznati ili slabo poznati novinari.
jedan od njih je recimo zenicanin Selvedin Avdic.
koks
February 10, 2010 at 23:32
novinar sjedi u redakciji, prati desavanja, analizira, razmislja i pise teskove iz oblasti kojoj se posvetio.
dopisnik uglavnom ide na teren.
npr. ide na poziv policije na lice mjesta neke saobracajne nesrece, pozara i sl.
dopisnik ide i na press konferencije i tamo pije sokove, kafe, ruca, vecera i dobija poklone.
ako ne dobije nista od navedenog ili manje, ne daje mnogo prostora vijesti.
ako ga “podmazu” napise da je na koncertu bilo 10.000 ljudi.
ili da je na protestu bilo 5.000.
iako postoje video zapisi i fotografije koje govore da je to laz.
vjerujem da je na ovo mislio i gdin. a alic
ADZ
February 10, 2010 at 23:45
Dragi Aliću,upravo si odgovorio na sva nejasna pitanja.Pa zašto Te boli što si Ti dobio otkaz,a kad si nudio fotke,rečeno je da on,mlađi od Tebe 10ak godina sada ŠEF? E ovo se zove lično! Baš lično! Ne,ja sam tekst o Dadi Ruviću napisoa prije dvije subote,prvi put,ma fotke dobijam četiri godine.Jasno?Nisu to uvrede,uvredeja ljudima saopćavam lično,ako ih se zasluži.Ti si uvrijedio mene,novinu u kojoj radim,sve zeničke novinare,nazvao nas lopovima, pozivajući se na “guzovače”.Neizmjerno hvala što si potvrdio sve moje strijepnje i sumnje da se zaista ISKLJUČIVO radi o sujeti.Ti si kazao da fotkanje nesreće ZLO;a to si raddio, prije deset dana,prrije deset godina.Ti si pljuvao po novinarima,a ja kažem da nas ima loših i dobrih, kao i fotoreportera,kao i policajaca.
Uostalom,možda me sada optužiš da ja dijelim poslove u Cropixu,reutersu,njihove zirije podmicujem da “mali” dobije nagrade? Odrasti.
Iako se dragi administratori ovo vama čini kao “daleko od teme”,do sada je najblize temi.
UPRAVO SU KOMPLEKSI BABINA,kako to neko danas nazva na FB,necasno koristeci ime tog finog zenickog sela,prouzrokovali cijelu situaciju.
Danas sam na presici u MUPu cuo sjajan opis – kaze,samo NIJE TREBAO biti uporan u objasnjavanju sta grijese..dakle, upornost je kaznjiva. U ovom vasem,mom, Alicevom poslu. Kaznjivo je misliti svojom glavom, reci stav. Odmah Te poput izvjesnog KOKS-a optuze za ovo ili ono.Jer ONI imaju pravo reci svakome kako se ponasati,ali kad se NJIMA kaze,onda si “guzovaca”, “prevarant”, “lopov” i sta je sve veceras vec receno na racun profesije kojom se i vi, odnedavno bavite, jer je blog prenosenje impresija jedno, a online portal ipak ozbiljno novinarstvo.
MSC
February 11, 2010 at 10:43
Neki ljudi ovdje uporno pokusavaju da ubace politiku i prazne politicke rasprave na ovaj portal. Tome nije mjesto ovdje, i molio bih iste da prestanu s tim i da utociste u svojim politickim pricama i propagandama nadju na nekim drugim portalima!
Ovaj portal je upravo mjesto gdje mnogi od nas dolaze bjezeci od politike i praznih rasprava.
Molim administratore a i sve posjetitelje ovog portala da ne pretvore ovo u politicki portal – MOLIM VAS!
Unaprijed hvala
ADZ
February 11, 2010 at 12:05
koks,
dopisnik je novinar van maticne redakcije. novinar je novinar u maticnoj redakciji (citat – rahmetli Hamza Baksic) Sve ostalo je Vas cyber obracun sa nekim ko Vam je stao na zulj,ocigledno objektivnije nego oni koje “podmazuju” Vama slicni, ucinio. Zalosno.
a alic
February 11, 2010 at 13:15
Adnane Džonliću (ADZ) ti neznaš ni čitati a kamoli pisati ja ove riječi osim guzovače nisam napisao.I da ti objasnim pošto si totalno u krivu i loše si obavio istraživački dio posla,kao i uosalom uvijek.U Reuters-u postoje 4 dijela a to su.Print,Biznis,Foto i Tv reuters i to su različite firme ,ja sam radio za onaj dio koji se zove REUTERS TV tako da prestankom stalnog zaposlenja na moje mjesto nije došao niko a u dijelu koji se zove Foto je došlo do promjene jer je jedan od fotografa otišao na drugo radno mjesto te je D.Ruvić postao STRINGEROM U TOM dijelu agencije (a ti vjerovatno nemaš pojma šta je to stringer).A sigurno si ga ti upoznao sa ljudima iz te agencije te mu time pomogao i vodio na neke važnije događaje.Zato ne pametuj više, vidiš da nisi ostavio baš neki dojam ni kod drugih ljudi koji pišu.Bolje bi ti bilo da započneš sa osnivanjem Zavidovićiblog a Zenicu pusti na miru.
zenicaonline
February 11, 2010 at 13:34
Ovo je kraj diskusije na ovom postu i vise niti jedan komentar necemo pustiti. Receno je vec i previse toga, a ukoliko zelite raspravu mozete nastaviti uzivo, putem nekog drugog kanala ali ne na Zenica-Online. Bez ljutnje i samo zbog toga da se ovaj portal stvarno ne bi pretvorio u pogon za prepucavanja.