Monday, January 18th, 2010 at 22:07
Visited 2547 times, 1 so far today
Nove sterilizacije pasa u Zenici
Općina Zenica u saradnji sa Udruženjem za spašavanje i zaštitu životinja “Šapa” Zenica organizuje projekat STERILIZACIJE I KASTRACIJE NAPUŠTENIH PASA LUTALICA U ZENICI
KADA: 22. 01. do 24. 01. 2010. godine.
GDJE: U Veterinarskoj stanici Zenica, Goraždanska 36
Pozivamo građane da podrže sterilizacije napuštenih životinja.
Potrebna su nam novčana sredstva kako bismo obezbijedili transport neophodnih kaveza iz Orašja i Sarajeva, pokrili sve druge transportne troškove u toku projekta sterilizacija, obezbijedili preostali logistički materijal, od ubrusa,sredstava za čišćenje, printanja info materijala, postera.
Unaprijed se zahvaljujemo svima koji nam pomognu.
Novac možete donirati na naš žiro račun ( 3385802219526719 ) ili donijeti direktno nekome od prisutnih članova u veterinarsku stanicu od 22.01. do 24.01. 2010.
Hvala!
Slični postovi
Written by: zenicaonline
Filed Under: Aktuelno
Tags: Udruženje "Šapa"
Trackback URL: http://zenica-online.com/2010/01/nove-sterilizacije-pasa-u-zenici/trackback/
Comments
Leave a reply
Ostavljanjem komentara slažete se sa pravilima korištenja.








Almir A.
January 18, 2010 at 22:14
boze sacuvaj … ljudi su pukli … pa kad te pas lutalica bijesan sretne nece te *ebat vec te te ugrist … uzas … umjesto da se taj problem rijesim na nacin koji treba da nam carsija ne izgleda kao vlasicka selendra … kucanja po 20 lutalica u coporu strahota …
Mirsad Đulbic
January 18, 2010 at 22:28
No comment, ali samo za ovaj potez. Stvarno je “Šapa” uporna. Ja bih ove poteze razmio, da smo društvo srednje klase, sa bar 60-70% stanovnika koji ne znaju šta će s novcima. U Zenici oko 40 miliona KM je dugovanja za grijanje, TV taksu, vodu i kanalizaciju, održavanje zajedničkih prostorija i odvoz kućnog otpada. Ljudi više gladni nego siti, a “Šapa” kao da je u oblacima.
Toliko gladnih, slabo odjevenih, nezaposlenih i općenito socijalne slike groza i mora i imaju obraza u ovoj situaciji se igrati bogatog društva. Dođe mi zlo, kada vidim mlade šminkerice i šminkere koji vodaju čuke po Kamberovića polju, pa još neregistrirane, nepelcovane i bez brnjice. Odmah u tim situacijama nazivam 122 i ekopoliciju. Čuke piške i kake po travi gdje se djeca igraju.
Ma, ne mogu dalje, hvata me muka!
Svugdje u svijetu takva udruženja imaju SAMOFINANSIRANJE!
Kasim
January 19, 2010 at 02:57
Eto ja cu prvi donirati neki novac za ovu “Sapu”
“Z A S T O”
Pa zato sto ce otici vjerovatno na pravo mjesto.Zato sto sam u ovom ratu donirao skoro cetiri godine, i nista nisam dobio.Zato sto sam iz Njemacke donirao sredstva za nasu drzavu i Armiju BIH, a te iste moje pare i ostalih pojela je SDA na ce lu sa Alijom i njegovim sakupljacima para kao sto su, Bicakcic, Delic,Sahinpasic i ostali milijarderi.Bez obzira sto ovo svi snaju, opt svi glasaju za iste.E pa sad cu ja donirati za ove Chuke i javno i tajno pa neka se zna.
Postovani gospodine Djulbicu.Od ovog gore teksta ne treba da vas hvata muka.Zar vas nije hvatala muka kad je Bicakcic utajio 200 000 miliona dolara sto ih je princ Saud donirao za Srebrenicu i Zenicu 2000 godine.Zar vas ne hvata mukakad jedan Sahinpasic (predratni preprodavac cigareta na ulici) pravi dvorac kod Sarajeva koji vrijedi 12 miliona maraka, pa jos vise muke sto Cengic hoce da pravi privatni aerodrom u Visokom.Od cijih para gospodine Djulbicu, za to treba da vas hvata muka, a za ove chuke, to je sevap.
Malany
January 19, 2010 at 10:59
Ljudi! Ne mozemo carobnom gumicom izbrisati pse lutalice sa nasih ulica, i odmah uvesti sistem kakav je na zapadu (vezano za pse, i dr. zivotinje). A naravno ne smijemo ih ni ubijati. Postoji plan (i opcine i Sape) kako postepeno rijesiti ovaj problem. Sterilizacijom ce se postepeno smanjiti broj pasa lutalica, pa bi se trebao otvoriti azil, pa u taj azil dovesti psi sa ulica(ali mora ih sto manje biti, jer koliko sada ima lutalica ne bi nam pomogla 3 azila). A onda se Opcina(a ne Sapa) pozabaviti vlasnicima pasa da ne vodaju pse bez brnjica, da ih pelcuju, cipuju….i kad im pas obavi nuzdu pokupe to za njim:-)(kao na zapadu). Jer u ovoj situaciji koja je poenta da ja cistim za svojim psom kada ce naici 20 lutalica i napraviti istu stvar.
Sapa (koliko ja znam-nisam clan) ima samofinansiranje, njeni clanovi placaju clanarinu, a i mnogi ljubitelji zivotinja im doniraju novac. U ovom slucaju pozivaju i ostale gradjane ako mogu da pomognu, jer je u njihovom interesu da se broj pasa smanji, da vremenom nestanu ti copori pasa koji hodaju oko zgrada, oko nas, da mozemo mirno proci ulicom, da nas nee bude lavezi i zavijanja u noci, da nam psi ne iskacu pod auta… Zna se da su ljudi i siromasni, i zaduzeni, i sve to, ali i psi lutalice su veliki problem drustva, i svaki problem se treba rjesavati. Ova organizacija je preuzela ovaj problem na sebe, neka druga organizacija se bavi nekim drugim drustvenim problemom, ne treba niciji trud osporavati. Ako mozete i zelite pomozite, ako ne, nemojte ni osudjivati. Mnogo toga u ovoj zemlji, pocevsi od vlasti se ponasa kao da smo bogato drustvo, mislim da svoje nezadovoljstvo treba okrenuti u drugom smijeru…..ne protiv zivotinja….
Mirsad Đulbic
January 19, 2010 at 14:25
@ Malany
Ako treba javite, poslati ću Vam Zakon o zaštiti životinja. Ovdje su u pitanju PSI LUTALICE. Zakon ne poznaje taj termin, nego NAPUŠTENI PSI. Dakle, “Šapa” radi stvari naopačke. Prvo treba da se izbori za registraciju kućnih ljubimaca, kako je nekada bila obaveza i poštovala se do 1990. – čitaj višestranačkog haotičnog poimanja demokratije.
Azil se gradi za “NAPUŠTENE životinje, jer se po markici ili čipu zna čija je životinja. Postoji normativ za gradnju azila i u EU, na koju se poziva “Šapa”, veličina azila zavisi od broja napuštenih životinja.
Kako u Zenici nema registracije životinja, to nema ni napuštenih, pa nema potrebe ni da se gradi azil!
Jeste da okrutno zvuči, ali treba eutanazirati lutalice!
Kasim
January 19, 2010 at 15:19
Zakon k’o zakon.Znaci ovde je u pitanju definicija i tumacenje odredjenih rijeci, a svi znamo o cemu se radi.Znaci, sad bi trebali sve ovo prepustiti pravnicima da ovo protumace i donesu konacnu odluku kako bi ovo kategorisali, a to bi potrajalo mozda i godinu, dok se konacno nebi usvojio neki zakon.Pa sto ne bi jednostavno prepisali neki zakon, koji vec djeluje i koji ima efekta, naprimjer iz Njemacke, ili neke zapadne zemlje.Evo ja sam u Americi.Imam psa (Rotvajler), on je recimo posebno kategorisan, kao vrlo opasan, i registrovan je na moje vlasnicko ime, pa je registrovan kao naprimjer unas u mjesnoj zajednici, pa gradu i drzavi.Placam za njega tromjesecnu taksu i godisnju.Ima u sebi ugradjen kod (ako se izgubi na skeneru se odmah zna ko je i ko je vlasnik).Zna se propis o nosenju brnjice i vodanje na odredjenim mjestima.Kad god psa izvodis moras imati plasticnu kesu za smece.Policija iz svojih kola moze ga skenirati i odmah utvrditi da li je registrovan ili je pelcovan itd.Za svaki promasaj, vlasnik placa masnu kaznu.A svi psi koji se nadju u gradu bez gazde, ima sluzba koja to regulise, i vode pse na odredjena mjesta.Posto smo mi siromasnija drzava, moglo bi se uvesti neko stanje obaveze o odrzavanju i vodjenju pasa.A ove lutalice pod hitno skloniti sa ulica jer su oni izvor zaraza i infekcija.Svi kazu, grad nema para, znam i ja, ali ako se moglo za “Kamenog spavaca” (Nazovi ruglo grada ) dati milion maraka, zasto se iz istog programa nije moglo izdvojiti 100 000 maraka za cistiji grad, ulanjanjem pasa.Treba upitati medicinare kakve sve bolesti i infekcije mogu da donesu ovi psi, pa bi se mnogi upitali o cemu se radi.Eto na kraju, mi smo kao humani, a mnogi od nas ne znaju kakva nas opasnost vreba od njih.
"Sapica"
January 19, 2010 at 15:46
Gospodine Djulbicu, sa zanimanjem citam Vase postove i komentare, ali eto, ovaj put se ne slazem sa Vama. Naime, ne razumijem toliki otpor prema jednom udruzenju kao sto je SAPA.
Iako se iskreno nadam vremenu, u kojem nece biti nijedne napustene zivotinje ili lutalice na ulicama Zenice, sve vise vjerujem da su ljudi u ovom gradu zasluzili da zive medju tim zivotinjama, jer se ponasaju i gore nego one.
Jucer, setajuci pored Bosne sa svojim psom, koji je pelcovan i cije cu „kakice“ prva poceti sklanjati sa trave, kada prestanem u zgradi, u centru carsije, svake druge sedmice nailaziti na ljudsko govno u liftu, u haustoru, pored vrata i sl., pored mene prolazi zena sa kesom i ide ravno prema Bosni. Kako sam mislila da nosi hljeb, koji ce baciti ribama, prva misao mi je bila „Samo da ne baci jos i kesu u rijeku“ i onda sam ostala otvorenih usta stajati kada je „Gospodja“ otvorila kesu i pocela smece da istresa u Bosnu. Nakon sto sam je pitala zasto baca smece u rijeku i da cu joj zvati policiju zbog toga (koja prijetnja), ona je pocela sa svim mogucim i nemogucim psovkama i otisla preko ulice, ljuta!
Da se vratimo Sapi, (ovo sam morala ispricati, jer su mi u glavi jos uvijek slike smeca, nakon onih nedavnih poplava i ova jucerasnja scena). S obzirom da vlast nista ne radi po pitanju ovog problema, gradjani su preuzeli u svoje ruke i zato nije potrebno tako crno gledati na Sapu. Mozete misliti koliko bi vremena jos proslo da Sapa pocinje problem rjesavati od registracije kucnih ljubimaca. Ne sumnjam da ce i to biti tacka dnevnog reda, ali da se samo s tim krenulo, dok nase vlasti podju Zakon provoditi, okotilo bi se jos 100 novih, pa jos 100, pa jos 100…
Mnogo njih kaze da se za to nema para, pa ih treba „sve pobit, zaklat, ukonit“ i sl. Zadnjih 10 godina se to radilo, ali malo njih zna da se i za to novac odvajao. Svjedoci smo koliko je ubijanje bilo efikasno. Moze li iko izracunati ili uopste zamisliti, koliko je novca potroseno u 10 godina na ubijanje, a koliko je problem ustvari rijesen. To je najmanje 10godina bacenog novca, za koji se mogao registrovati svaki pas, skloniti svaki pas sa ulice i izgraditi azil.
Mirsad Đulbic
January 19, 2010 at 20:03
@ “Sapica”
Radim u organizacijama i udruženjima takozvanog nevladinog sektora od svoje 13. godine, Podug je spisak, pa ne bih navodio. Ovo kako se radi na zaštiti životinja kroz udruženje “Šapa” ide mi na nerve iz više razloga, a izdvojio bih tri:
- Rješava posljedice umjesto razloge i o tome sam na ovom portalu ostavio više komentara, pa se ne bih ponavljao. Obzirom na način rada, ja pomišljam da je u pitanju osobna promocija ili totalno neznanje?! Pa, mi iz 9 udruženja osoba sa invaliditetom, koja okupljaju cca 4.500 članova možemo za tili čas bez javne pompe, prikupiti sa članovima naših porodica i susjedima za cca 5-7 dana minimum 10.000 potpisa za bilo šta pa i ako ustreba za traženje poduzimanja radikalnih poteza vezanih za pse lutalice, koji se već peta ili šesta generacija kote u zeničkim naseljima i postali su autohtona gradska vrsta pasa lutalica. Istina, ovo ima kao razmišljanje na Koordinacionom odboru svih udruženja, jer nisam jedini kojem lutalice ometaju normalan život!
- Imao sam dva napada pasa lutalica. Jedan me ujeo za potkoljenicu desne noge, a drugi za podlakticu desne ruke. Te lutalice su mahnite – trče za svim vrstama točkova, pa tako i za mnom, jer koristim invalidska kolica za kretanje i nema šanse da budem brži od njih.
- Vidjeo sam kako se to radi u Ljubljani, glavnom gradu Slovenije, koja je članica EU. Kao i naš Zakon i njihov ne poznaje pse lutalice. Njih hvataju i zadrže par dana radi eventualnog usvajanja. Ako ima interesenta za usvajanje, tada se pas dotjeruje u dobru zdravstvenu kondiciju, čipuje, potpisuje ugovor sa usvojiocem i usvojioc plati malu naknadu, a azil iliti kafilerija ide dalje. Većina azila su privatni, samofinansirajući, djelujući u okviru nekih udruženja.
"Sapica"
January 20, 2010 at 01:06
Ja samo zelim reci, da je upravo eutanazija rjesavanje posljedica, a ne problema. A posljednjih godina se upravo to radilo, a na kraju rijesilo- NISTA
Malany
January 20, 2010 at 09:41
Jednostavno se cijelim svojim bicem protivim ubijanju zivotinja!
Znam psi lutalice su opasni, znam i za zaraze, sve je to meni jasno……znam i kakav je zakon(procitala)…ali nehumano je ubijati te pse. Pogotovo kako bi to kod nas vjerovatno rijesili metkom u glavu. A mislim da je i ono sto zovu “humano uspavljivanje” (koje je u razvijenim zemljama zadnja opcija) skupo. I to iziskuje puno posla i finansija. Ne znam……Sapin nacin rada, projekat, mozda jeste drugacije protumacen zakon, mozda jeste dugotrajan i spor proces, ali je human, i jedini projekat…..niko drugi se nije sjetio da bilo sta poduzme po tom pitanju i zato ih podrzavam.
neko sa Jalije
January 20, 2010 at 09:59
Moram se javiti jer ovo mi je problem u prioritetu. Dijelim mišljenje sa g.Mirsadom. Da li je šapa u pravu ????, NE.
Pozitivno je to što se ljudi udružuju s ciljem zaštite životinja, al kakvi su to ljudi kojima su životinje ispred ljudi, a posebno ispred djece i iznemoglih (ovim mislim na starije osobe).
Da li se vi iz šape smatrate odgovornim i za jedan napad ovih životinja, da li ste kada vratili smeće u kontejner poslije istih.
Da li sam protiv ubijanja životinja, jesam ! Ali gospodo draga ovdje se neradi samo o životinjama već i o ljudima , jer su ove životinje realna opasnost po zdravlje i život s toga su radikalnije mjere neophodne. Pa i za ljude postoje zatvori , a na onom idealnom zapadu g.Kasime postoje i smrtne kazne. Cilj opravdava sredstvo tako da se niti sekunde ne dvoumim u vezi načina rješavanja problem autanazijom.
Donekle razumijem i vlast u našoj općini jer kada bi neko od njih dopustio ubijanje bio bi izvrgnut javnom linču ovih nazovi moralista.
Pa gospodo iz šape svedite broj lutalica na tolerantan nivo pokažite rezultat pa čemo onda razgovarati da li kojoj neni ili komšiji treba Vaša pomoć jer su socijalno ugroženi jer nikoga ne ujedaju i ne prijete nikom zarazom i smrću.
Povedite te pse s Vama kući pa ih naučite da se ponašaju kako to već nas želite.
Da li ste kada kojem samo prestrašenom djetetu od 4-5 godina pogledali u oći poslije napada tih kerova, i možete li to uopće.
Mislim da svoju energiju trebate usmjeriti na rješavanje problema a ne na moraliziranje.
"Sapica"
January 20, 2010 at 13:38
Ko je kriv za ovoliki broj lutalica na cesti, zivotinje ili ljudi? Sapa nije krivac sto ih je ovoliko na ulicama, kriva je neefikasna vlast, sapa je samo skup volontera koji je pronasao nacin da podje rjesavati problem. Upravo ste rekli sustinu”Pa gospodo iz šape svedite broj lutalica na tolerantan nivo pokažite rezultat pa čemo onda razgovarati”. Najveci problem kriticara sape je taj sto nemaju strpljenja. Ljudi razmisljaju “Danas oformljena sapa-sutra nema nijednog lutalice”. Ne moze tao dragi ljudi, ovaj problem se stvarao dugi niz godina, potrebno je dugorocno ulagati napor da bi se nekad rijesio, ali jednom se poceti mora.
“Mislim da svoju energiju trebate usmjeriti na rješavanje problema a ne na moraliziranje”, tacno! I upravo ovo pisemo ispod teksta koji se odnosi na rjesavanje! Naravno da se moraju ljudi educirati, da se djeca moraju educirati kako se ponasati prema zivotinjama. Kako kriviti psa koji ujede djete, ako roditelj nije isto to dijete naucio da psa ne trebas povuci za rep, za uho, udariti ga nogom, stapom, posuti ga necim, gadjati ga kamenom i sl.
Ali evo, vec se radi drugi projekat sterilizacija, a do sad je sterilizirano 39 pasa, sto znaci da od 39 pasa vise nece biti potomaka i to se nastavlja.. kao sto sam rekla, dugotrajan je proces, ali se poceti mora!
I nemojte molim Vas dovoditi u pitanje odnos volontera Sape prema drugim ljudima, ne znate ih i ne znate sta oni rade i za ljude. Nigdje ne pise pomozite zivotinjama-ubijte ljude, samo su se okupili u udruzenje da bi se borili za nesto sto su drugi zaboravili. A cisto sumnjam da bi covjek koji moze zivotinju iz cista mira udariti ili ubiti, pomogao covjeku kojem je potrebna pomoc.
miro
January 20, 2010 at 14:00
Ne znam kakav bi komentar,realan ,mogao dati oko tih pasa lutalica.I sam imam lose iskustvo.Jednom sam morao ogradu kod instituta preskociti da bi se spasio.Ako se kasno vracam u prebivaliste redovno natrpam kamenja u djepove pa kad ih ugledam pocnem se bacati prije nego me napadnu.Ja zivim tamo gdje kuja doji macice i gdje se zivotinje tretiraju tako da nekad pomislim,da je u Holandiji biti bolje pas ili macka nego dijete Bosni.Ovi,kako ih ponekad nazivam ludi Holandjani,kupe pse lutalice u Portugalu,Spaniji i Rumuniji i usvajaju ih.Cak je jedna voditeljica oformila organizaciju za pomoc psima lutalicama u Rumuniji.Sama je isla da otvori azil za pse.I sam sam jednom donirao preko ovih skupljaca sto idu od vrata do vrata.Jos ne znaju za stanje kod nas ali kad otkriju zgrozit ce se.Nekima sam pokazao onu sliku psa sto je neko stavio na internet(onu sto pas lezi u krvi a oko njega psici)haos, ne mogu da vjeruju.Izgubio sam sigurno dio reputacije kad sam rekao da je to iz mog rodnog grada.Samo pozitivno gledam na akcije jer ako se ne dize prasina nece se nista ni desiti.Ili da cekamo da rastrgaju unuce od gradonacelnika pa da se nesto ozbiljnije desi u pogledu tog ,poslije prljavstine,najveceg problema.Uvesti’”higijensku policijuï kaznjavati,ali prvo sadasnje stanje rjesiti pa i po cijenu da se moraju psi i autanazirati, jer ih je i previse za jedan azil.
Kasim
January 20, 2010 at 16:02
Ljudi, da smo jasni.
Mi smo dobili neku kvazi demokratiju, preko noci.tako bi i neke stvari rjesavali preko noci. Ne ide ovako.Ja se sjecam da je u Zenici bio jedan cigan,”Sintor” a zvao se “Ramo” ili poznatiji kao “Ramo Sintor”, a to je bas i bio.Kad se naprimjer u gradu pojavi vise pasa lutalica, Ramo je to regulisao na svoj nacin.Imao je neke strikove, lase, i neznam jos koje orudje, hvatao je pse i vodio u Pehare, i tamo ubijao, a onda ih zakopavao u konjsko groblje, kod ekonomije KPD.Stvar rijesena.E, sad.Koliko je to bilo humano, u to vrijeme niko se nije pitao.Mi smo prosli ovaj jebeni rat, pa neznam da se neko pitao, koliko je humano ubijati i ljude.E, kad se zavrsio, onda smo svi dosli kao pameti, i ocijenili da to stvarno nije humano.
A, ako ovi psi lutalice, postaju stvarno opasni po zdravlje ljudi, kao raznosaci kojekakvih bolesti i neznam cega, nema razloga da se oni ne poubijaju.Pa ako se okrenemo koju godinu u nazad, vidjeli ste na TV-u, da su u Engleskoj, Holandiji,Kini, Americi ubijali milione krava zbog slicnih razloga.Pa ovaca, i da ne nabrajam kokosi.
U ovakvoj zagadjenoj Zenici………pa zar nam jos treba i neka zaraza od pasa.Neznam da li neko ima sluha za to, ili da nam ne bude kasno.A ova udruzenja, ili organizacije kao “Sapa” i slicni, to su po meni neki pokreti ili organizacije na kojima neko moze uzeti neku paru, a u svezi sa nekim zapadnim donacijama.Ljudi se snalaze, a sto se tice te vrste humanosti, to je daleko iza nas.
Pa citav svijet gleda one jadne zene u robnoj kuci, kako se bore za “BIOLOSKI OPSTANAK” a mi se dovezali pasa lutalica.Pa gdje je humanost.Pa sve je u nas obrnuto.A kakva nam drzava, takvi smo i mi-nazalost.
Lajka
January 20, 2010 at 22:36
pratim ovu vasu diskusiju i ima zanimljivih stavova. ono sto mi je posebno zanimljivo jeste transformacija Kasimovih stavova. od prvog komentara u kojem kaze da ce prvi donirati novac za Sapu jer zna da ce otici na pravo mjesto, do ovog zadnjeg u kojem kaze da su to organizacije u kojima neko moze uzeti neku paru, i jos da treba poubijati pse.
zanimljivo, samo me zanima stvarno – otkud promjena, Kasime? znam jos samo jednog koji je do podne mislio jedno a od podne drugo…
Kasim
January 21, 2010 at 02:16
Kao prvo, tvoje ime me aludira na prvu zivotinju, koja je otisla u orbitu.Drugo, vjerovatno imas i njen odnos prema svemu ovome, pa ne razumijes stvar.Sve sto sam napisao u prvom i drugom i trecem, a mozda i desetom tekstu, ima sklad i imat ce smisla.Kad sam rekao da cu donirati, to i hocu, cak znam i ko su nosioci u “Sapi”.Razlog je.To su ljudi koji nesto rade, pa uhar im je bilo koja para na ovoj besparici, a svaka donacija sa strane ce tamo nekom u Zenici popraviti neki budzet.Razumijes li sad!Oni to ne rade volonterski, nego zbog zarade.Dalje.Vidim da neznas rezonovati, a kamoli procitat tekst, jer ja nisam rekao da pse treba poubijati (to je isuvise opaka rijec), nego za dobro svih nas te pse treba skloniti sa ulice, i sa njima postupati kako to vec ljudske norme dozvoljavaju.U Americi to vec rade desetljecima i to vrlo svjesno.Znaci oni psi se pokupe sa ulica, ponude se javno ako neko hoce da ih adaptira, a sav visak se odvozi u kafileriju.Zavrsni cin je injekcija, koja nije skupa.Za takve stvari svaka opstina mora da prikaze budjet, a to je i zakonska osnova, koja se svrstava u borbu protiv zaraznih bolesti.E sad procitaj jos jednom ovaj tekst, pa ce ti biti jasan i onaj gore.A dok ti nesto shvatis,,,,,,,,,
"Sapica"
January 21, 2010 at 10:37
Skidam kapu svima koji preko Sape uspiju nesto zaraditi.
uzun
January 29, 2010 at 08:48
jutros u nezavisnim:
http://www.nezavisne.com/dogadjaji/hronikagradova/52351/Psi-lutalice-u-Zenici-ove-godine-ugrizli-11-ljudi-i-djece.html
u prosjeku 2 ujeda sedmicno…i to zvanicno, sto je prijavljeno u domu zdravlja. a siguran sam da napada ima puno vise.
dobro almir rece u prvom komentaru…
Mirsad Đulbic
January 29, 2010 at 11:16
Jučer, 27.01.2010. g. je na RTV Zenica u centralnim vijestima bio izvještaj o ujedu Vahide Mujčinović. Pogledati link: http://www.rtvze.ba/index.php?option=com_content&view=article&id=235&Itemid=10
Moje mišljenje je da lokalni organi s- tačnije Služba za komunalne djelatnosti i okoliš ne čini ništa, a udruženje “Šapa” nas zamajava svojim akcijama koje potječu iz neznanja, nepoznavanja zakona i mislim podobro i potrebe produciranjem u madijima (javnosti).
Dakle za 26 dana januara, izujedano je 11 osoba koje su se prijavile Službi hitne medicinske pomoći i 14 osoba registriranih u ambulantama Službe porodične medicine. Pretpostavka je, da ima najmanje desetak osoba koje se nisu nigdje javile.
ZENICA POSTAJE ZOOLOŠKI VRT ZA PSE LUTALICE. Sreća je da osobe koje koriste invalidska kolica sada rjeđe izlaze, jer mi ujedenih bilo više, pošto psi lutalice iz njima znanog razloga bijesno trče i grizu gume.
Ja sam ujeden dva puta opasnije, ali se nikada nisam javljao za medicinsku pomoć, nego jodiram ranu, namažem antibiotskom mašću, popijem antibiotike širokog spektra dejstva i bude OK.
Alma Ban
January 29, 2010 at 12:20
Svako ima svoj stav, uredu, ali mi LJUDI smo sami krivi sto smo u ovajkvoj situaciji ili bolje receno birali smo i dobili smo. Grozim se i na pomisao da neko moze zaradjivati ubijajuci bilo koga pa i pse. Ja podrzavam Sapu ko hoce da donira neka to uradi i halali, ko nece ne mora. Mislim da oni rade humanu stvar. Misljenja sam da je prije bilo manje pasa lutalice jer je bilo problem donijet kutiju sa tek okocenim zivotinjama u Zenicu (autobus pa dolazak samo srijedom), danas seosko stanovnistvo, usput kada se vraca u svoj stan ili na posao u opcinu, ponese kutiju i kod prvog kontejnera je samo izbaci. Nekada su vjerovatno ubacivali u vrecu pa u rijeku. Procitala sam taj zakon iako nisu jos doneseni prateci akti u njemu se izriciti navodi da su Opcine duzne pobrinuti se za ove zivotinje. Izgleda da je kod nas opcina lopticu prebacila na udruzenje, a clanovi svojim i doniranim sredstvima hrani, lijece i udomljavaju ove zivotinje. Kada su se mogle dati onolike pare za kamenog spavaca, e vala mogu i za azil. Covjek bi pozelio da ima ljubimca ove vrste kod kuce, ali nasa veterinarska stanica nema rengen aparat, ne moze da izvadi krv i analizira i dijagnosticira bolest, sve to clanovi Sape obavljaju u Sarajevu i to svojim parama.
kozolec
February 3, 2010 at 09:56
Problem pasa lutalica je prisutan od rata pa naovamo. Ukoliko nemamo striktno napisana pravila onda bi po nekom rezonu državne/kantonalne institucije trebale dati incijativu za “rupe u zakonu”. Ovakvo rješavanje problematike nije ništa drugo nego pranje ruku onih, koji su već trebali odavno ispraviti pomenute rupe.
Da li Šapa radi pravilno svoj posao ili ne, i da li imaju pogrešan pristup problemu?
Ukoliko smatramo da ovo udruženje ne radi svoj posao kako treba, onda se kao lokalna zajednica trebamo usmjeriti na vlast i institucije za rješavanje problema, koja očito već godinama (od rata) ne zna riješiti nastalu problematiku niti su dali incijativu za promjene unutar zakonskih ragulativa.
Kada se pojavi jedno udruženje, koja ispostavi problem, volontira i čini sve da humano, koliko toliko zaustavi nadaljnje povećanje broja pasa lutalca, građanima opet nije pravo. Razumijem srd pojedinaca, kao i njihovu ugroženost na cesti, ali ni eutanazijom kao ni kastracijom ne dolazimo do konačnog rješenja. Ovo što Šapa radi trebamo gledati kao prelazno rješenje problema, a za nadati se je da se naši “odgovorni” pomaknu sa svog mjesta, i da ne ostane sve na ovom. A Bože nedaj da neko iz lokalne kao i državne vlasi ne pomisli na skidanje sa svog političkog trona.
Za kraj, navesti ću primjer jucerasnje nesreće u Sloveniji.
Nakon nesreće 2006 g. sa psima (4xbulmastifa – od kojih je tada jedan bio ubijen) koji su napali pješaka na ulici, stvar je došla do državnih organa…Sud je odredio eutanaziju ali kasnije zbog rupa u zakonu tri psa su bila nakon sudskog procesa, i nakon potpisa ministra za poljoprivredu vraćena nazad vlasniku. Jučer je isti vlasnik bio žrtva svojih ljubimaca. Dosmrtno! Vjerujući u veličinu političke odgovornosti uopšte, ministra se proziva, i vjerujem da će odstupiti. Jedan primjer, koji će dovesti kakav takav red….
No, u Zenici gledamo sličan problem već 20 godina, i čekamo da ga neko riješi. Još gore čekamo da neko bude tragično napadnut…gledamo i ne osudjujemo borbe pasa nadomak Zenice…Pobijemo li kojim slučajem sve pse, problem nismo riješili!!!
Šapa je alternativa i treba im dati podršku, jer su oni prvi koji su skupili snagu da okupe ljude i započnu rad onih, koji su plaćeni zato. Ovo je prvi korak. Predstavljaju nevladin sektor, kojeg vlast treba da čuje! I ne zaboravimo. Šapa odrađuje ono što vlast nije znala sve ove godine.
Pa toliko o vlasti i nedaj bože kakvom smaknuću poličkog trona.
miro
February 3, 2010 at 10:55
Svakodnevno se pobije 1000 raznih zivotinja da bi se pojelo meso ili napravile cipele, bunde i sl.Koje se cak uzgajaju da bi na kraju bili ubijeni.Bezopasni i takodjer zivotinje vrijedne pomena .A mi se razaljevamo nad poludivljim psima koji su opasnost po sviju u gradu,nekontrolisanog razmnozavanja sirenja zaraze i sl.Ako pustite korov u basti nema usjeva.Tako i sa ovima psima.Ljudi su sami narusili prirodnu ravnotezu,uveli vjestacku.Pa dajmo onda da i ovdje uradimo nesto Pse ako i sterilizujemo nismo se obezbjedili od mogucih napada.Njih treba svesti na minimum ,tada sterilizovati i pokrenuti akciju osnivanja azila ,kaznjavanja prekrsioca zakona koji i postoji samo negdje je ta stranica zaglavila duboko kod nekog u ladici.U stanju smo da osudimo neke sumske zivotinje ako naprave stetu seljacima na svodjenje broja tek toliko da ne bi vrsta nestala a ovdje gdje ljudima i nejakoj djeci prijeti opasnost pokusavamo naci opravdanje.Kad dodjem u Zenicu volim ujutro rano da prosetam putevima gdje ljudi idu na posao da se sretnem sa sto vise poznanika ali sam nekoliko puta jedva zivu glavu izvukao da mi vise ne pada ni napamet.Moja djeca bi veoma rado voljela sa svojom djecom da posjete rodni grad i posjete ptijatelje iz djetinjstva ali sam im rekao dok ja zivim ili se nesto ne promjeni Zenica je zabranjen grad za njih.Mislit ce te da kazem to tek tako zato sto sam trenutno ogorcen ali mislim krajnje ozbiljno.Zalosno je konstatovati da je Zenica postala horor grad.Ja jedva cekam da u Augustu ponovo dodjem pa kao i svake godine planiram malo duze da ostanem ali se bojim da cu kao i svake dosada nakon tri dana zbrisati glavom bez obzira.Zalosno zar ne ali tako je .Nadam se da ce me jedne prilike ipak nesto obradovati pa da promijenim misljenje ali ne stoji do mene.Nadam se da ce neko biti pametan uciniti nesto prije izbora po tom planu i skupiti sigurno najvise bodova.Drugarski pozdrav
Mirsad Đulbic
February 3, 2010 at 11:39
Kozolec & Miro
Obojica razmišljate na pravilan način, ali samo u jednom segmentu problema. Ovo sa psima lutalicama u Zenici je postalo izuzetno problematično. Neznam, da li ste čitali moj osvrt. Molio bi da pročitate, pa da se dopisujemo. Ja sam “zaostao” čovjek i ne shvatam tu “ljubav” čovjeka prema životinjama. Ovo šta radi udruženje “Šapa” je po mojem sudu više za njihovu promociju, osobnu i kao grupe. Uostalom, oni rade posljedične poslove,a ne “udaraju” u srž problema. Nedaj Bože, da se i nama pojave vukopsi. Da, dobro sam napisao. U Hrvatskoj imaju problem sa novom vrstom životinja, koja po krvoločnosti nadilazi vukove, divlje pse i pse rase za borbe. Koliko se sjećam, u 2008. godini su rastrgali stotinjak životinja, ujeli stotinjak osoba, spustili se čak do Makarske rivijere, i tada im je s oproštenjem došlo iz dupeta u glavu, pa organizirali hajku. Tada je to već bilo izuzetno kasno. Životinja se razmnoižila. Sad je ima i u BiH, pa je to i politički problem, jer se BiH i RH međusobno optužuju u smislu, kod koga su nastali vukopsi. Koja kurva će priznati da je kurva.
Zenica je na idealnom putu za stvaranje nove krvoločne životinje, da li vukopsa ili neka druga varijacija, …..?????
Mene čudi neodlučnost općinske administracije. Oni kao biva slušaju aktiviste “Šape”, a u stvari im je to najjeftinije, sve dok nekoga od njih ili njihove članove porodice psi ne izujedaju i traumatiziraju. Gledao sam neki dan podatke za 27 dana mjeseca januara 2010. godine. Pa sramota da u relativno malom gradu bude napadnuto preko 50 osoba, a ujedeno ako se dobro sjećam 30 i nešto. Podaci se odnose samo na prijavljene slučajeve.
Ja razmišljam, da koristeći odredbe Zakona o udruženjima i fondacijama, uz još dvije osobe napravim udruženje koje bi tražilo zakonsku registraciju svih kućnih ljubimaca, što i Zakon zahtijeva, a likvidaciju lutajućih, jer je to izvanzakonska kategorija. Eto, to bi ustvari bila zadaća Šape i općine, a ne trla baba lan.
Jedna žena prije par dana dobro kaza:
Šta ih štroje? Ne bojim se ja da će me j…ti, nego da će me ujesti, pa im treba zube vaditi!
kozolec
February 3, 2010 at 12:10
@Mirsad Đulbic,
imate pravo! Ali ne možemo očekivati da imamo udruženje koje će se zalagati za ubijanje životinja? Step by step…ovo je prvi korak, koji nas moram priznati ništa ne štiti u smislu ugriza ili slično. Nerad općinske administracije se krije iza rada udruženja, samo što udruženje ima više volje da nešto uradi. Nemojte da vas čudi neodlučnost administracije, i zaista ne znam kako vas to može uopšte čuditi?! Pa 20 godina stoji ovaj problem! To nije neodlučnost, to je nesposobnost.
Mehanizam tj. incijativa koju predlažete nije slaba ali nemojte zato osudjivati rad udruženja koji je u povojima…U dobroj namjeri se im uvijek može napisati pismo za pokretanje icijative ili slično, a argumenata i dokaza smo dovoljno nakupili za ovih 20 godina.
Mirsad Đulbic
February 3, 2010 at 12:23
@ kozolec
Jako je teško u svemu biti pametan. Jeste bilo lijepo bez pasa i mačaka lutalica u vrijeme ratne gladi, august 1993 ÷ mart 1994. Priorda je to tada jako lijepo riješila, po sistemu jači jede slabijega. Prvo su nestale grlice što kada ukake prolaznika, prolaznik bude presretan, jer nema kemikalije, koja čisti kaku grlice. Potom su psi popalai mačke, a na kraju psi jedni druge. Nakon rata se svi opet namnožili, pa oćina angažirala šintore, a onda neke izopačene osobe su fotografirale mrtve pse i tako je krenulo.
Bolje bi bilo da su fotografirale neku od 4÷5.000 izgladnjelih osoba, kako čeka da dobije svoj obrok u narodnoj kuhinji.
Početna informacija, koju upravo nađoh na internetu, a u vezi pomenute rase životinja, vukopsa, neka bude ovaj link: http://arhiva.net.hr/vijesti/hrvatska/page/2008/06/17/0256006.html koga dalje interesira neka gugla ukucavajući -vukopas-,
kozolec
February 3, 2010 at 12:40
@Mirsad Đulbic,
vjerujem da dovoljno znate o stanju sa narodnom kuhinjom…možda neodlučni šta i naprave po tom pitanju…možda…to je već druga priča.
miro
February 3, 2010 at 12:52
Sapa je napravljena po uzoru na mnoge zapadne zemlje ili bar zamisljena.Za rad takve organizacije moraju postojati uslovi.U zemlji gdje toliko problema visi u zraku nije vrijeme za tako nesto .U NL poznate licnosti osnivaju organizacije takve vrste skupljaju donacije mada oni sami ne doniraju negu ustupaju svoju popularnost.Snimaju po Rumuniji pse lutalice cak ih i donose i ostavljaju u azilu na teret drzave nadajuci se da ce ih neko usvojiti a po dolasku ove recesije koja i nije tako strasna sve vise imaju svojih ostavljenih na teret drzave.Sto kaze Mirso i ja sam u slobodnoj dalmaciji koju redovno citam ,citao o toj novoj napasti vukopsima i medjusobnim optuzivanjima drzava.Ranije sam bio napisao da se nista nece rijesiti dok ne ujede unuce od nekog zvanicnika.Mnogi se ne sjecaju kada je zakonu bilo posudjivanje auta a ne kradja,jer su tada samo razmazena djeca politicara uzimala auta bez pitanja ali kada su poceli i drugi da posudjuje preinaceno je u tesku kradju.Jos se sjecam kada je maloljetnik policajca koji je htio izvuci kljuceve iz brave podigavsi staklo zarobio i brzinom 80kmh na pravcu u Blazuju vukao ga nekih kilometar otvorio prozor ostavio ga da se lomi po asvaltu i pobjegao.Djete politicara ovog puta nije bilo kaznjeno ali se pod pritiskom javnosti zakon izmjenio.Od tada je kradja a nije posudjivanje.A roditelji koji su stitili svoju djecu morali su da se pomire sa novim zakonom .Jos sam misljenja da se samo na jedan slican moze desiti da neko licno dobije lekciju i nesto preduzme.Drugovi iz sape trba da pogledaju u arhivu sl.dalmacije i da vide slike pa ce mozda makar koncepciju promjeniti.Ono je dobro da im treba zube izvaditi ali iz guze nekog funkcionera.
Mirsad Đulbic
February 3, 2010 at 13:08
@ kozolec & miro
- Narodna kuhinja mi je bukvalno pod nosom, na cca 70 m od mene i vidim kada prolaze jednoim dnevno po obrok i kada se vraćaju. Nemam komentara. Upamtio sam i narodnje kuhinje poslije II S.R., ali one nisu tako dugo trajale kao ove sada. No to je jedna izuzetno teška tema u čije apsolviranje se ne bih smjeo upustiti – jer sam plitak!
- Da, da Miro. Bijaše otuđivanje a ne krađa automobila. Ti se sjećaš tih vremena. Svaki čuko je morao biti registriran, imati markicu, korpu na njušci i slično. Nije mogla biti registrirana krvoločna rasa pasa, sada “pripadnika” tih rasa je najviše, jer je to postao društveni simbol. Sada od svega nema ništa, niko nema registriranoga psa, mačku, zmiju i šta sve ne drtže po stanovima i kućama. Mlade djevojke se “štampaju” vodajući ekskluzivne džukele po Kamberovića polju. Ona što je nedavno upala u Bosnu, pa je trojica vadila, spada u tu novu klasu “štampanih” cura. Vodi psa, nosi sunčanice i kada je oblačno, pa makar umjesto rajfa itd. Ja obično odmah nazovem policiju, čim ih vidim. Idu mi čovječe na nerve. Džukele kakaju i piške kuda stignu, a na tim mjestima se igraju mala djeca. Nemam komentar. Nedavno sam vidjeo jednu uvaženu aktivisticu “Šape” kako voda džukelu, koja nema nikakva dokaza o registriranju, zdravstvenoj kondiciji, cijepljenju i slično, pa otpusti džukelu, da se kao i gra po travnjacima. Moj frend je tobro komentirao: “VIDI HAJVANA SA HAJVANOM!”. Ja to potpisujem.
muta
February 3, 2010 at 13:57
Nisam se mislio upustati u diskusiju o psima lutalicama,ali jednostavno ne mogu a da ne razmisli svako o par stvari koje bih zelio reci!Prvo,”Sapa” je udruzenje koje je registrovano u vise zemalja!Interesantno,u zemlji u kojoj sada zivim zovu se”MANCS”,a sto na bosanskom znaci SAPA!!! I ovde su ljudi mislili sve najbolje o njima dok se nije desio jedan interesantan slucaj,gdje je u “pozadini”BIZNIS!!!Posto je zemlja gdje zivim veliki izvoznik guscije jetre,zasmetalo to konkurenciji u drugim”velikim demokratijama”i VIDITE SAD: angazovali su nase udruzenje”MANCS” da snimi kako se ovdje”necovjecno perutaju” guske i da se prikaze na televiziji javno sta se radi”jadnim zivotinjama”! MANCS to i uradio(mislite dzaba?) i firma koja je do tada cvjetala,otpusta 600 radnika,jer guscija jetra iz zemlje u kojoj tako “brutalno”postupaju sa zivotinjama ne treba ” ljubiteljima” zivotinja! Pa kako perutati guske?Zar i konkurencija isto ne radi?Da,ali se snimci o tome nisu pojavili na televiziji,dakle problema “nema”!!!Zasto pisem o ovome? Postujem dobre namjere mladih,ali tvrdim da “ne znaju”sta rade?! I Zasto se bojim?Pa,strah me je da nam “neko”i ovaj problem ne stavi kao “preduslov” za ukidanje viza?! Ili,da nekom uspjesnom preduzecu,koje ce eventualno izvoziti hranu na zapadno trziste”pozvani”kazu:”Ma, kako cete proizvode izvoziti iz zemlje gdje tako nehumano postupaju sa zivotinjama”ili:”Kako da pustimo narod iz te zemlje da putuje bez viza po “Europi”,mozda tamo ima bjesnila,uostalom vidjeli smo dosta “dokumentacije”o tome kako psi lutalice napadaju te ljude,a oni “nista” ne poduzimaju!Naravno,mnogi ce sada reci da “baljezgam”,mnogi ce reci da govorim gluposti,ali za mnoge u svijetu(vecinu)novac je jedini”Bog”i zbog njega su u stanju sve uraditi” Izmisljaju se neprijatelji gdje ima nafte,milijarde treba trositi na “smrtonosne”viruse koji ce unistiti milione ljudi sve zbog BIZNISA farmaceutskih divova,ali sto milioni umiru zbog gladi,nedostatka vode,bolesti i sl. njih ne zanimaju,jer od takvih se ne moze”iscijedit” NISTA!!! Ovim mojim komentarom oprastam se od mog daljeg” ucesca ” na Zenica-online,svima zelim dobro zdravlje i uspjesan zivot,ali bih i ovima iz “Sape”porucio:Zelim da vas trud i rad bude uspjesan i DOBRONAMJERAN,a ne kao rad vasih”kolega” u zemlji u kojoj momentalno zivim i radim!!!
rat
February 3, 2010 at 14:21
Ja se protivim deratizaciji, ubijaju se nevini glodari, slatki mali stakorcici, sutra osnivam udruzenje “kandzica” za borbu protiv deratizacije.
Malo ironicno, ali ustvari to je ta paralela sa shapom.
Galo
February 3, 2010 at 15:19
@ Mirsad Djulbic
Gosp. Vi imate problem, koji ste definitivno identificirali kao prijetnju Vama (‘i drugima’), sto nije sporno i rjesenje za moj ukus ‘malo’ morbidan. Ljude koji su u udruzenju”Sapa”(ljubitelji zivotinja), njihov rad i pristup ovom problemu pozdravljam, jer se zalazu za rjesenje pasa lutalica u Zenici, kako … , na takav nacin koji je sigurno bolji, nego da su pasivni promatraci. Pa ljudi moji, radi se o zivotinji poznatoj kao najbolji covjekov prijatelj.
Pitanje, da li ste ikada imali psa ili kucnog ljubimca?
Sigurno ste bili u situaciji…, poznavali nekog covjeka koji vas je ugrizao bez razloga, jod i antibiotici sirokog spektra, tada vam nisu mogli pomoci.
Pse lutalice treba ukloniti s ulica ali ne na nacin kako bi Vi i neki Vasi istomisljenici zeljeli.
Ova moja reakcija izazvana je zbog Vaseg izjednacavanja, kako vi nazvaste aktivisticu “SAPE” i njenog kucnog ljubimca, sto ne prilici Vasem karakteru i nadasve humanitarcu Vaseg kalibra.
Puno zdravlja i volje za pisanjem na ONline Ze, zeli ti onaj koji cijeni covjeka ali voli i zivotinje.
Kasim (prvi tim)
February 3, 2010 at 15:48
Koliko vidim, mi sve nesto precrtavamo iz pismene Evrope, i kao hocemo da se ponasamo kao i oni, pa cak i uvodimo neke zakone (prepisane) od njih.Ali! Niko ne vidi kolko smo mi iza njih, i vremenski i kuturno i svakako.Mi sad, kao nazovi, humano drustvo, imamo neki osjecaj za te pse i ostale zivotinje, koji su dokazano raznosaci nekakvih zaraza i bolescura.Oni su ruglo grada i opsta opasnost za stanovnistvo.Evo gledam neki dan na RTV-Ze.kako je pas ujeo zenu tamo negdje kod lamele.A dali se iko zapitao je li onaj pas bio bijesan.Srecom nije, a sta da jest.Da li neko razmislja o poslijedicama.Cini mi se da nase drustvo jos nije zrelo za tako nesto.A jos dugo nece ni biti.Sad jedno pitanje za ove iz dijaspore.Da li je neko vidio u Londonu,Becu, Rimu, Amsterdamu ili drugim Evropskim gradovima nesto ovako kao u Zenici.Ja odmah odgovaram da nije.Jer sam bio i vidio.E sad, mi smo tako humano drustva, da ne dozvoljavamo ubijanje neduznih zivotinja.Eto kod nas se dogodio rat, pa smo se ubijali izmedju sebe, gore nego ikakve zivotinje.I za to nam je kriv neko treci.Pa mislim i za ove pse je kriv neko treci, i on ce to rijesiti.A do tad, ovi ce psi nesmetano hodati i ujedati po gradu.Razmnozavati se i raditi sta hoce, jer su pod zastitom zakona.A mi bi trebali kao u ratu, organizovati “Haustorske straze”Jer kad neko hoce da izadje iz zgrade, dezurni mora da izvidi teren ima li pasa u okolini, da bi doticni mogao da izadje.Ili sacekivati djecu, da grupno izadju ili udju zbog opasnosti.Opet ponavljam.U nekom normalnom svijetu, ovaj nazovi problem, rjesava se po kratkom postupku, u cilju odrzavanja zdravlja i zivota ljudi.A mi ce mo pricekat, jer smo bas humani ljudi.
Mike
February 3, 2010 at 20:07
VIDI HAJVANA SA HAJVANOM. Ja to potpisujem. Pa mislim Mirsade da si sada malo prijetjero. Bolje se ti drzi svojih pozutjelih novina. Ovo vec prelazi u vrijedzanje a, dogovorili smo se da nema vrijedzanja. A cudim se i moderatoru da se uspavo.
Cogo
February 3, 2010 at 20:12
Nije uopste sporno da ono sto “Sapa” radi spada u red humanog rijesavanja problema. Prigovoriti im da ne rade nista nije fer, jer ti ljudi rade ono sto niko u zadnjih cirka 20 godina nije radio. Oni dovode stanje sa nule na dva, sto naravno nije dovoljno ali je bolje nego da je ostalo na nuli. Sapa je udruzenja za zastitu i spasavanje zivotinja i kao takvo je izabralo onaj put rijesavanja problema koji slicna udruzenja biraju diljem svijeta i sigurno da im nije cilj da kao udruzenje za zastitu i spasavanje zivotinja pobiju ili ucestvuju u ubijanju pasa. Nebi bilo logicno da to rade.
Stim recenim mozemo da zakljucimo da rad Sape nije jednostavno dovoljan (niti dovoljno brz nacin rijesavanja problema) da bi se rijesio kapitalan problem poput ovog kojeg sada imamo sa psima u gradu. Sto opet dovodi do toga da se zapitamo kako zelimo rijesiti taj problem? Dali nastaviti sa ovim sto Sapa radi ili reaktivirati sintore i ukloniti sve sa ulica?
Posto je samo pitanje vremena kada ce neko glavom da plati zbog tolikih copora pasa, a licno vrijednujem ljudski zivot vise od zivota psa lutalice ja bih ih uklonio eutanazijom. Apsolutno shvatam da to nije human nacin rijesavanja problema i iskreno mi se gadi ali mi je u isto vrijeme prijeci zivot djeteta tako da se nebi ustrucavao rijesiti taj problem po hitnom postupku.
zondlo dindlo
March 9, 2010 at 19:28
Bla bla bla bla do sutra i sda i ovaj i onaj. pare pare sve se oko para vrti bla bla bla ali dok su sintori radili bilo je lakse setati kroz grad..A sad “zipa” da te ne ujede sta
zenicanka
March 9, 2010 at 20:36
Ma bravo Sapa! Samo nastavite sto ste zapoceli, a nekim “ljudima”
niti je kad ko ugodio niti ce. Ovaj Kasim i nije u Zenici a silji. Otkaci Kasime!
Dragi moji pazite se ljudi jer samo su ljudi ti koji su u stanju nanijeti jedni drugima najvecu bol i zlo. Lako je biti superioran nad slabijem, u ovom slucaju covjek nad psom.Na kraju krajeva ne morate pomagati zivotinje nego pomazite onda ljude ako ste tako humani i znate jezikom sve dobro predociti.
A ONI KOJI POMAZU ZIVOTINJE UPRAVO TI LJUDI POMAZU I DRUGE INSANE, jer ko voli ljude taj voli i zivotinnje i obratno.
Esegovic Drago
March 9, 2010 at 20:58
Mozda da ponovno probude sintore i uposle ih na odredjeno vrijeme ne vise od mjesec dana i placeni po dogovoru.
Hmmm,diglo bi se tu malo prasine jedan ili dva dana o Zenickim krvolocima bi pisali svi moguci mediji ali cuke bi nam netragom nestale.
Postavlja se sad pitanje kako bi nam reagirale susjedne opcine jer su i one pune tih nam manje ili vise dragih stvorenja.Pojavila bi se mozda neka dobrotvorna skupina pa bi ih prebacivali na nenastanjeno podrucje psece populacije tj.u Zenicu.(ko kaze da jedan grad mora biti bez pasa lutalica)
Razlozi tomu mogu biti i iz motiva ljubomore,zasto npr.u jednom Doboju,Bugojnu,Kaknju itd moze biti pasa lutalica a kod nas u Zenici ne.
I sta,pa neko bi te pse nabrzaka dresirao podijelio bi im karte u jednom smjeru i eto nam novih ekonomski migranata.
I eto ga nasa Sapa pi ponovno imala posla,s razlogom jer bi cuke ponovno ometale i ugrizale nase cedne gradjane za dupe.
Tako bismo svi skupa opet imali onaj stari kontinuitet svadje ko je u pravu a ko ne,dali nam je potrebna ta neobicna populacija ili ne.
A oni sto su placeni za taj posao samo mudro sute,sute,sute………………
Esegovic Drago
March 9, 2010 at 21:46
Zelim poslati kritiku ovoj sta se potpisuje zenicanka.
ZENICANKO lupas previse loncice,svi mi koji smo bilo gdje vani smo gradjani grada Zenica,nas preko 15000.
Nemas ti ni naj manje pravo,a pogotovu ne u ovoj rubrici,da pises da netko otkaci a cak i poimenice.Ovdje si razmjenjujemo iskustva i ideje kako da se rjesavaju ti problemi i sve sa najboljim namjerama od nas koji se javljamo negdje sa strane.Jednako smo na spisku gradjana biraca kao i vi i dok je tako jezik u korice i smiri bubice.
Ako te interesuje moj status odnosa prema zivotinjama ja ih imam u kuci i brinemo se sva moja obitelj i ja o njima.Ali u kraju gdje obitavam vec vise od 15 godina nisam vidio psa lutalicu.
koks
March 9, 2010 at 22:50
udruženje građana = organizacija za pranje novca.
Esegovic Drago
March 10, 2010 at 00:04
Bravo koks,treba napadati u startu jer kasnije nikad se ne zna…
karabaja
March 10, 2010 at 09:02
Rekla jedna ciganka ( romkinja) na pijaci:
“Bolje nek im povade zube neće me kerovi jeb**i već ujesti.”
Svetlana
September 12, 2010 at 14:16
Stvarno ne vidim u cemu je problem.Ukoliko ne volite pse i ne volite sto ih ima toliko po ulicama,zar nije bolje da se ukljucite i sami pomognete Udruzenju pri rjesavanju tog problema. Jednostavno se informisite sta oni rade i kako i sta su im ciljevi. Ukoliko volite zivotinje i zelite da im pomognete uradite isto.Treba da svi budemo zadovoljni sto se napokon neko okrenuo ka rjesavanju tog problema. Najlakse je sjediti sa strane i kritikovati i praviti se pametan.Uradite nesto i pomozite Udruzenju ,bez obzira da li ste ljubitelj zivotinja ili ne ovo sto oni pokusavaju da urade je dobro za obe skupine.
rudarska
September 12, 2010 at 23:44
u novom travniku nema pasa lutalica , jer im komšija ima tigrove u kavezu…..