Friday, January 29th, 2010 at 07:07


Visited 1025 times, 1 so far today

3u1 – Kasim Sarajlić

Za rubriku 3u1 svoje odgovore nam je dao Kasim Sarajlić dipl.ing.maš, inače projekt menadžer sajma ZEPS.

1. Zašto voliš Zenicu i šta ti se sviđa u njoj?
Zenica je grad u kojem sam se rodio i za mene je najljepši grad. U Zenici sam doživio puno lijepih trenutaka, koje su bitno uticale na moj život u pozitivnom smislu. U Zenici su se rodila moja djeca, živi moja porodica, tu se jednostavno osjećam dobro i kao svoj na svome. Šta mi se sviđa u njoj? U Zenici žive jako dobri merhametli ljudi koji su spremni svakome pomoći. Zenica ima jako povoljnu klimu i prirodni ambijent koji je okružuje, te je veoma ugodna za život. Malo je gradova kroz koje čitavom svojom dužinom protiče rijeka, veliki park (SRC Kamberovića polje) u centru grada. Kroz svoj posao na sajmu ZEPS od mnogih izlagača sam dobio jako pohvalne riječi o gradu i ambijentu u kojem se organizuje sajam i da imamo možda najpovoljnije uslove za organizovanje privredno-poslovnih manifestacija. Pa između ostalog zašto i ZEPS sajam ne istaknuti kao jedan novi brand grada Zenice. Puno je još toga lijepo u Zenici…

2. Šta ti smeta u Zenici?
Smeta mi najviše što je Zenica jako prljav grad. Smeta mi kad se ujutro probudim i pogledam kroz prozori ugledam kese sa smećem u parku ispod prozora. To me toliko nervira i razočara da sam sebi postavim pitanje, kako domaćice u zapadno-evropskim, odnosno civiliziranim zemljama imaju strpljenja i vremena da sortiraju otpad u svojim kuhinjama, a naši sugrađani nisu u stanju čak ni do kontejnera odnijeti svoje smeće, valjda ga je lakše baciti sa balkona. Zbog takvih mi se jednostavno ne živi u zgradama, ali na žalost ne možemo sve birati pa i komšije. Problem pasa lutalica je priča za sebe. Nemam ništa protiv zakona o zaštiti životinja, ali imam protiv adekvatnog rješavanja problema uklanjanja čopora pasa lutalica sa ulice. Ono što mi možda i najviše smeta je to što su se Zeničani izgubili u vlastitom gradu. Smeta mi što direktori eminentnih institucija grada Zenice nisu Zeničani. Ne znam, možda grad Zenica nema stručnog i obrazovanog kadra, pa možda moramo još učiti od intelektualaca koji su postali veliki Zeničani u toku rata. Izgleda možda patetično, ali na žalost to je istinito. Da ne bi pojašnjavao, ja mislim da razumijete, šta se pod tim podrazumijeva.

3. Tvoj prijedlog za poboljšanje života u Zenici?
Malo više kulture življenja, tolerancije i jedinstva Zeničana. Prepoznajmo i istaknimo kvalitetne Zeničane. Ja sam uvjeren da postoje…

  • Share/Bookmark

Slični postovi

Written by: zenicaonline

Filed Under: Intervju 3 u 1

Tags:

Trackback URL: http://zenica-online.com/2010/01/3u1-kasim-sarajlic/trackback/

Comments

  • uzun

    January 29, 2010 at 11:44

    samo da pozdravim kasima :-)

  • miro

    January 29, 2010 at 12:34

    Slazem se sa Kasimom u potpunosti.Mnogi se ljute kada kazemo seljaci preplavili Zenicu pa i oni su doprinjeli nesto.A sta samo nekulturu i prljavstinu ,Oni su naucili da sve sto je za bacit bace i za kuce ili ako je hrana u pitanju bace u avliju gdje hodaju kokosi ili ostale zivotinje.Dokazano je da covjek sve sto je stekao kva ponasanje odgoj itd. stekao do 15 godine.I sve to ma koliko se obrazovao nikad ne moze izbrisati ono sto je ponjeo iz kuce.Jednom mi je zena dosavsi sa posla ispricala kako su dobili novog strucnjaka ekonoma vrlo pametnog i sposobnog bar tako djeluje.Uzgred sam je upitao kako se zove.Moj skolski drug iz osnovne.Ispricao sam joj sve o takozvanom njenom strucnjaku po gore spomenutoj tezi.Duboko smo zasli u diskusiju koja se dobro zakuvala jer ja sam po prirodi laksi negativac ne nasjedam dok se ne uvjerim da je to i nesto stvarno pozitivno.Nakon izvjesnog vremena dodje ona kuci i kaze ”Izvini sto ti nisam vjerovala ali onaj x.x je stvarno jedna primitivcina,seljak ispod nokata sto bi rekli.Ovo sam napisao da malo ljudi pogledaju oko sebe i vidjece uzrok stanja u gradu.Doticni jednostavno nemaju kulturu stanovanja i ne mogu je preko noci steci jer su pogresnu iz kuce ponijeli.Ali se bojim koliko su se nakotili da ne prenesu i na narednu generaciju koja i nema nekog drugog izbora da ugleda.S postovanjem

  • kozolec

    January 29, 2010 at 15:19

    Zanimljivost rubrike 3u1 vidim u tome što većina sugovornika dosada negoduje nad nečistoćom i sivilom grada, pridošlicama, izgubljenim vrednotama. Naravno, o tome trebamo pričati, pisati, čitati, jer izgleda, jedino ovako možemo zaštiti sebe od nabrojanog.

  • mbdd

    January 29, 2010 at 15:32

    Da, strašno je kako se pojedinci ponašaju. U mojoj zgradi se otresaju deke i stolnjaci s balkona ili s galerije, tačno na glavu ljudima koji dole sjede na svom balkonu. Mislim da treba biti ukorijenjeno neodgojen za takvo nešto. Bacanje iz auta, opušaka, raznih otpadaka, njima vjerovatno niko nikada nije rekao da to ne valja raditi, što zbog ekologije, a što može oštetiti nečije auto iza. Potvrđujem gore rečeno, jer zaista ne više od dva puta sam svojoj djeci rekla da smeće ide u kantu i da se ništa ne smije bacati kroz prozor auta, i oni to zaista više ne rade, što znači da im je proradila svijest i za svaki papirić od bombone traže kantu. Mali primjer, ali sitnice život znače.

  • zenicanka

    January 29, 2010 at 19:51

    Svaka čast Kasime!! U potpunosti se slažem s tobom. Grad nam je blago rečeno prljav i kultura življenja je na niskom nivou. Negdje sam to čula i čini mi se tako logično: ni Nijemci, ni Švicarci se nisu rodili kulturni, kulturu su pokupili prvo u porodici a zatim ih sistem tjera na to. Da npr. jednoj tvojoj komšinici neko naplati kaznu od 20 KM što je bacila smeće kroz prozor, brzo bi se naučila kulturi. Isto tako, poprilično mi smeta ona akcija “Zenico, volimo te”. Imamo Albu, čija je svrha postojanja čist grad, a oni ga skoro nikako ne čiste. Prašine ima za tri Zenice, papiri na sve strane i to sve dočeka proljeće, pa onda upregni građane da odrađuju posao Albe? Meni smeta kada moje dijete učestvuje u tim akcijama a samo nikada nije bacilo papirić, jer je tako naučeno. U jednoj od akcija čišćenja morala je skupljati smeće oko škole u koju ide, a onda su u tom smeću našli i potrošene šprice. Da me pogrešno ne shvate, ja jesam za društveno koristan rad i ako teba i radne akcije ali nije u redu da mi građani radimo posao umjesto nekog ko je plaćen za to. Da skratim, grad je prljav i desila se velika migracija stanovništva koji su sa sobom donijeli i svoju (ne)kulturu. Najtužnije je što ta “kultura” postaje nešto normalno, a mi, kojima to smeta nismo normalni.

  • zenicaonline

    January 29, 2010 at 20:04

    Malo obavjestenje za citaoce – ovo nije “ona” zenicanka koja je izazvala bujicu komentara. Slucajno se potrefilo da imaju isti nick. Nismo htjeli samoinicijativno da promijenimo njen nick, a ne zelimo da uvodimo registraciju za komentarisanje jer bi to bilo prekomplikovano.

  • nera

    January 30, 2010 at 17:27

    Zenica je tužan, prljav grad, u kome zaduženi ne rade svoj posao.Slažem se za Albu da ne radi ono za što je plćena.Nadalje, ulice su zapuštene, pune rupa, fasade opadaju, zrak je , pa to bar svi znaju najgori u BiH.Nezaposlenost katastrofalna, a mi volimo iracionalno sve ovo.I krivi nam neki što su došli.
    Pa ti ih Kasime biraš, sjedis u organizaciji koja odlučuje o ovom gradu i nemoj da pričaš kako je neko drugi kriv.Krivi smo mi što smo sebi izabrali ovo što imamo.

  • MSC

    January 30, 2010 at 18:20

    @nera

    Ne znam jesil ikad cula za grad ‘Vareš’ – otidji tamo pa ces naci tuzan i prljav grad, i u najmanju ruku, najdepresivniji grad u BiH. Ne bih se slozio s tobom da je Zenica takva. Previse ste negativni. Sto se tice Albe – ja mislim da ona vrlo dobro radi svoj posao – a da su za svo to smece ipak najodgovorniji ljudi koji zive u ovom gradu. Necete nigdje u BiH naci da vam zaposlenici javnog preduzeca za odvoz smeca poklone kante za smece koje ce te drzati ispred vrata svoje kuce te da ce isti ti zaposlenici redovno ulaziti u vase dvoriste i iznositi to isto smece – da se pobogu ne bi vi umorili pa da morate 10m niz ulicu sici i istresti to isto smece! Međutim, prodjite pored tih istih kuca kojima su poklonjene te kante i vidjecete da ti isti ljudi opet ne odlazu to smece u kante vec bacaju niz rijeku i uz ulicu. Izvinite – al za to nije kriva Alba vec mentalitet tih ljudi. Na zapadu se bacanje opuska, zvake, maramice i slicnih predmeta (kao i pljuvanje) na ulicu kaznjava po min. 15 eura!!! Pa da vidimo sto bi se tamo ”bosnjo” usudio da baci smece niz rijeku ili pored ceste!!!

  • nera

    January 31, 2010 at 09:14

    Da je neki drugi grad prljaviji ja se slažem.Ima u Africi puno gore,pa u Indiji.Nije bila riječ o njima nego o Zenici u kojoj kao što znamo napadaju psi ljude.Ja samo pričam o stanju,a ne o drugima.Odlično znam kako je u Njamačkoj(boravila) ,pA ZNAM KAKO JE I NA DRUGIM MJESTIMA.zNAM DA ARMIJA TURAKA čisti njemačke gradove, posebno petkom i subotom uveče, i ujutru prije otvaranja trgovina, i početka radnog dana.Nisu nijemci ,po difoltu čistiji, niti sam vidjela kada razbiju flašu prevrću saksije neko to kažnjava.Ma plate da se očisti i tako gradski oci opstaju.Da ima onih koji bacaju smeće sa prozora to gledam 20 godina od stanarke zeničanke koja to godinama radi.Nisu svi isti, a sistem kakav imamo nema mehanizme da naplati grijanje onima koji ne plaćaju , akamoli da kazni one koji bacaju smeće.Osim toga ne stoji ta priča o bosnji koji ne baca žvake.Studenti, akademski građani koji uče da budu pravnici, rove zidove na fakultetu, šaraju zidove i klupe, Žvake na stolicama i klupama su sitnice, a cigarete…..

  • muta

    January 31, 2010 at 15:13

    Svi problemi nastaju onda kad izaberemo”losu vlast”,pa onda je problem do problema:losa ekonomska situacija,prazni budzeti,korupcija,losa infrastruktura,zdravstvo,moral,a onda dolazi na red i komunalna higijena,prljavi gradovi…!Sve je to sistem”porodio”!A koliko smo mi krivi,citiracu vam grofa Secenjija koji je rekao: Uvijek i svuda je moguce da vlast bude nosposobna i korumpirana ! Ali,ako to traje godinama,iskljucivi krivac je narod!!!

  • Kasim (prvi tim)

    February 1, 2010 at 04:57

    Pa, sta da kazem.Zenica i nije tako prljava, kakvi su ostali gradovi kod nas.Uglavnom su svi cistiji od Americkih.Ja kad sam dosao u Ameriku, prva destinacija Njujork.Samo da pojasnim.Obisao sam skoro sve metropole u Evropi osim Titane, i znam sta je red i cistoca.Krenuo sam sa Frankfurtskog aerodroma, koji je sav u staklu, i bljestavilu, i pravo za Njujork.I sad prvi put dolazim u Ameriku i ocekujem cudo.Kontam kad je u Njemackoj ovako cisto i fino, kako li je tek tamo.I slijecemo u Njujork.Dok su nas vodili na prijavnicu, primijetio sam okolo papira i smeca, ali sam mislio to je neki prolaz, pa je to trenutno tako.Aerodrom,,,,uzas.E, kad smo krenuli sa aerodroma do mjesta naseg boravka, prolazimo kroz prvo naselje “Jamajka”,,,,Jadan ti bog.Isto kao da gledam tamo neka Africka naselja, sa onim silnim smecem.Kuce nekakve cudne, a pred svakom neki stari auto, i imao sam osjecaj da su svi mehanicari.Dolazimo na destinaciju u “Quins” Kvins je kao bolja erija sa bjelcima itd, itd.Dolazimo pred zgradu,(a najveci dio su takve)sa 17 ulaza, a oko tri sprata.Pred svakim ulazom se nalazi hrpa crnih kesa sa smecem.Vidim negdje i nekakvu kantu, svezana jakim lancem.Ama to su kamare kesa sa smecem.Neke su i pukle i tu je jato ptica, galebova miseva i nema cega nema.Kasnije to postaje i normalno, a i doznajem da u gradu nema kanti za smece, nego se stavlja u crne kese i nosis pred ulaz.Sutra dolaze crnci i tovare u kamione.E, sad.Kesa koja je pukla, oni je ne diraju i ona tu ostaje.Smrad kao da nikom ne smeta, a vlasnik zgrade mora da to pokupi.Ulice pune rupa, kao nigdje.I to nikom ne smeta, valjda se i na to nauci pa zato se i vozi slalomski.Bez problema mozes da popravljs auto na ulici i niko ti nece nista reci.I da ostavis smece, nema problema.
    Evo sigurno ovde ima neko iz Njujorka pa moze da potvrdi.
    I sad, kad poredimo Zenicu i Njujork, mi smo u velikoj prednosti.Stvarno jesmo.I ne samo da sijemo Njujork, nego i sve Americke gradove.Apsolutno.E nesto bolja situacija je na turistickim mjestima u Floridi, i djelom istocne obale, ali je Zenica za njih sampion.
    A za Evropu, ne smijem ni progovoriti, tu nemamo ni poredjenja.Ja ovde samo pisem navijacki i kazem od koga smo bolji.
    Pa mdragi moji Zenicani, neka znate da ima neko i gori od nas.Jos nisam spomenuo luke u Njujorku i Njudzerziju, a koje su vezane , a uz njih su velike zeljezare, gdje nema izvjestaja o zagadjenju.Toliko za sad, samo da kazem da je Zenica ipak relativno, cist grad.

  • MSC

    February 1, 2010 at 09:29

    @muta

    dobra vlast NIKAD ne moze promijeniti los narod, a
    dobar narod UVIJEK moze promijenitit losu vlast!!!

    tako da je uvijek do naroda – vlast dodje i prodje,
    a narod uvijek ostaje tu – svi mi trebamo krenuti od sebe.
    ako promijenimo sebe – promijenit’ cemo i vlast!!!

  • SANJIN

    February 1, 2010 at 11:37

    i ja vjerujem da smo u velikoj prednosti u odnosu na Njujork…Razmišljam da bi ih trebali zvati da presele kod nas…

  • muta

    February 1, 2010 at 14:04

    @MSC
    Cini mi se da se nismo dobro razumjeli! I ja tvrdim isto sto i ti samo malo drugacije”upakovano”! Ako je narod los,doista ga vlast ne moze promijeniti,ali moze donijeti takve zakonske akte( “udarci”po dzepu) da i najtvrdoglaviji se mogu “smeksati”! U zemljama gdje je to napravljeno,cak i afrikanci,rumuni i drugi da ne nabrajam,paze sta i kako rade! Naravno,nisu se u “glavama”promijenili,ali ih strasno plasi “volej” po dzepu! Ali,losa vlast nije i nemoze rijesiti ni najvitalnije probleme,a kamo li da brine o “tamo nekom” smecu i higijeni gradova!
    Duboko postovanje,komentari su ti uvijek dobri!

  • Alma Ban

    February 1, 2010 at 14:52

    U Babinoj rijeci kod bazena vec vise od dvije sedmice (tacnije nakon poplava) je les velikog psa. Javljano je odmah Albi da ga ukloni, ali to nije urađeno. Psa je vjerovatno bujica donijela, a ja samo kad pomislim da se Zenica snabdijeva vodom za piće iz Babine rijeke dođe mi muka. Ne smijem ni da pomislim koliko leševa ima gore uzvodno prema Babinu i više.

  • Naca

    February 1, 2010 at 23:24

    Kasime svaka ti čast !! Imaš punu moju podršku za svaku tvoju napisanu riječ!

  • Kasim (prvi tim)

    February 2, 2010 at 00:57

    Samo da dodam, kad je rijec o vlasti.Vlast je drzava i zakon, a to se mora dokazati i djelovati.Ove kvazi demokratije dozvoljavaju sve, pa cak i ubistva, pljacke banaka, otvorene prevare, prijetnje preko tv-a, i sve ostale gadosti.Pa sad kad sam bio u Zenici, ovi moji mi preporucuju da ne dolazim kasno, da ne idem u neke kafane, da se nekom ne zamjerim, da ovo ili ono.Pa nemoj nositi pare uza se, gledaj ovo ili ono i slicno, kao da sam proljetnik.I sve su u pravu, a meni ostalo ono moje vrijeme.
    Koliko god neko osporavao Titu i Komuniste, mislim da nije u preavu.Meni je to bilo idealno.Zivio sam svoj posten zivot.Bavio se muzikom, putovao i imao sve sto mi je trebalo.Sloboda kretanja izrazavanja i svega.
    Sad imamo dosta vise od toga (???????) a nemamo nista.Pitam se samo koliko ce ovo trajati.I sta sam htio da kazem za vlast.Sigurna teorija je ova, a to je dokazano.”Kakva je vlast, takav je i narod” Pa znate li mda je Enver Hodza za svog mandata ISKORIJENIO krvnu osvetu.Bas tako, zaboravile su je dvije generacije.A sta mislite kako je to uspio.Vjerovatno ih je zamolio da to vise ne cine i uspio.Molim lijepo.
    I sad kad je dosla demokretije, krvna osveta se ponovo aktivirala, samo jos drasticnije.
    Eto sto ti je vlast, zar u nas nije slika vlasti i naroda.
    Ja oduzih sa ovim, jer se iznerviram pa produzim.Neka ovo bude zadnje o ovom.Idemo dalje.

  • MSC

    February 2, 2010 at 08:38

    @muta

    Mislim da smo se sad dobro razumjeli. Slazem se s tobom. Izgleda da je jedino i najbolje rjesenje (kad je u pitanju los narod – a u ovom slucaju JEST!) upravo taj ”volej” po dzepu!
    Duboko postovanje i tebi ‘muta’
    Jedno pitanje za tebe, da li je taj nadimak ‘muta’ zbog prezimena?

  • muta

    February 2, 2010 at 10:07

    @MSC Jeste,da!!!

  • MSC

    February 2, 2010 at 10:32

    pa onda smo mi rodjaci… i ja sam ‘muta’ al me niko ne zove tako :)
    pozdrav rodjo!

  • muta

    February 2, 2010 at 14:30

    @MSC
    Kad budem u Zenici,negdje u maju,javicu ti se preko ove stranice,
    da dva rodjaka “kahvenisu i beglenisu”! Pozdrav,cuvaj se rodjo!

  • skasim

    February 3, 2010 at 09:29

    Damire,
    samo da te pozdravim i čestitam na ovome što radiš za Zenicu. Ima jako dobrih rasprava i komentara. Još da kažem samo da nisam imao namjeru da nekog isprovociram. Ne bih volio da neko pomisli da možda mrzim nekog što nije iz ZE, svi ljudi sa iskrenim i dobrim namjerama su korisni za društvo i potrebni su gradu.
    Za gdju Neru, ja sjedim u zgradi (RMK Promet), gdje se “biraju”, ali ne biram, ZEPS sajam nema nikakve veze sa kantonom, mi smo privatna firma i koliko zaradimo toliko i podijelimo plaća.

  • Muhamed Granic

    February 19, 2010 at 18:36

    Samo da dodam na Kasimove rijeci o Americi. Nije da ih branim ali nije ni svaki grad u Americi New York a ni neki turisticki grad na Floridi. Ja zivim u gradu sa 10.000 jezera i obalama Mississippi rijeke (a puno je duza i sira od nase rijeke Bosne) i nigdje nisam vidio da uz obalu, na drvecu i njihovim granama vise sve vrste plasticnih kesa, kartonskih kutija. Da ne govorim od sporetima i olupinama auta. Kada odes u neki park da prosetas, jos nisam vidio bacene plasticne i staklene pivske flase i tonu papira kao sto je to, samo na primjer, u Gradskom Parku u Zenici u kojem stara fontana i bazen sluze za vrsenje nuzde iako, nekih par metara je gradski wc. Mada se i ne cudim zato ljudi koriste bazen kako bi se “olaksali” jer u taj gradski wc zadnja osoba je usla bilo je davnih 80tih. Ovaj park je samo 100 metara od Opcinske zgrade (zalosno)
    Jos nesto, ovdje jos nisam proveo par sati pereci ruke od prasine poslije odigranog basketa kao na Kamberovica polju. Govoris o cistoci i poredis grad u kojem zivi 15 miliona ljudi sa Zenicom u kojoj zivi jedva 100.000.
    Molim te, kada stignes, a blizu ti je poslu, otidji do mosta pored Lamele a preko puta hotela Metalurg i pokusaj koristiti stepenice koje vode ispod mosta. Kontam da bi nasao i “mrtvih ljudi”. A to ti je samo nekoliko stotina metara od mjesta gdje se odrzava ZEPS-a.
    Volim Zenicu i uvijek sam je trudio predstaviti u najboljoj slici ljudim koje sam upoznavao preko posla i sporta. Ali se svaki put rastuzim kada razmisljam o gore napisanim ruznim stvarima.
    Jos se vise rastuzim kada cujem ljude kako uzdizu Zenicu a rade na takvim pozicijama s kojih mogu da sugerisu ili cak da uticu da nas grad, Zenica, bude jos ljepsa i da se zaista moze porediti sa ostalim gradovima u svijetu.

    S postovanjem

  • Zenicanin od 92'

    February 21, 2010 at 21:48

    Postovani g.Kasime, u drugom obracanju ste se napokon ispravili. Moram priznati da ste me uvrijedili kada ste naveli kako Vam smeta “to sto su se Zenicani izgubili u vlastitom gradu” … Gledajmo ljude po vrijednostima, po sposobnostima, po umijecu a ne prema geografskom porijeklu. Ljudi, proslo je skoro 20 godina od migracije stanovnistva !!! Dajte da vise ne spominjemo pricu ko je iz Zenice a ko nije. Oni koji su dosli prije 15,16 ili 20 godina su htjeli vi to ili ne iz Zenice i automatizmom su postali Zenicani. Mnogi koji su dali intervju ovdje sami su naveli kako im korijeni poticu iz nekih drugih gradova a ipak su Zenicani.

    pozdrav, Zenicanin (s ponosom) od ’92

  • Kasim (prvi tim)

    February 22, 2010 at 04:38

    Pazi nesto! Ti Zenicanin od “92 a ja od “53.I sad kad se prica o Zenici, ja i ti nismo ni blizu.Neznam sta te onda vrijedja, ako se sam ne vrijedjas.Jar mi Zenicani smo susretljivi i docikni, ali nam se ni blizu ne vraca.A sto kazes da oni koji su dosli prije 15-20 godina, automizmom su postali Zenicani,,,,,, vjeruj da nisu.Niti ce.Procice generacije dok to postanu.Meni je zao, ali je tako.
    Pa mi upravo ovde pricamo o staroj Zenici i Zenicanima i sklapamo neke kockice, a ti i slicni mozete samo da budete posmatraci, ili navijaci.I iz tog razloga pocinje prica ko je iz Zenice, a ko nije.Posto se ne mozes ukljuciti u ovu temu, predji tamo gdje ti je poznatije podrucje.S postovanjem, Kasim.

  • koks

    February 22, 2010 at 08:55

    ja kad procitam zadnja dva komentara, blizi mi je zenicanin ’92 nego zenicanin ’53. barem sto se pravopisa tice.

  • Mi-SA

    February 22, 2010 at 13:18

    Koks, blizi ti je svakako…i psihicki i fizicki. Zato ti toplo preporucujem drz’ se tog od ’92 godine, jer od ovog iz ’53 samo bujica rijeci, ovaj put cak i ruznih: Posto se ne mozes ukljuciti u ovu temu, predji tamo gdje ti je poznatije podrucje.
    E, Kasime, Kasime…ovo sto si rekao nije nimalo lijepo!
    Pozdrav!

  • muta

    February 22, 2010 at 16:46

    Ma,sad ce Kasim da se izvini…Vidjecete!!!Samo,meni nije jasan izraz”docikni”,valjda je mislio,gostoprimljivi!Posto se neki dan Kasim smjelo upustio u diskusiju o “novim”izrazima,samo molim da mi “objasni”:jesu li taj izraz donijeli s***** ili je to,mozda neko “novo”pravilo”??!!A,ako su izraz donijeli s*****,neka mi objasni,zasto ga je prihvatio kao gradjanin i zenicanin???

    Svima duboko postovanje i svima zelim dobro zdravlje!

  • muta

    February 22, 2010 at 17:00

    Pardon,zaboravih da napisem “svoje”misljenje…Meni taj izraz “smrdi” na Puhovac…Kasime,objasni molim Te!!!

  • Zenicanin od 92'

    February 22, 2010 at 21:49

    Poštovani,

    HVALA NA PODRŠCI … Sve što sam napisao razumjeli su dobronamjerni ljudi čiji komentari su mi dali snage da i dalje volim Zenicu i Zeničane … Kao što sam već jedanput rekao “seljak se ne mjeri po porijeklu nego po oprijedjeljenju” …

    S poštovanjem!

    P.S. Poštovani Kasime iz prvog tima, Damir je najbolje komentarisao našu prepisku, molim Vas pročitajte je na naslovnoj strani. Pozdrav i svaki uspjeh Vam želim!

Leave a reply

* means field is required.

*

*

Spam Protection by WP-SpamFree Plugin

Ostavljanjem komentara slažete se sa pravilima korištenja.